با محوریت پهپادهای دریاپایه و تسلیحات هوشمند

اولین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی برگزار می‌شود

اولین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی با محوریت پهپادهای دریاپایه، تجهیزات و تسلیحات هوشمند، طراحی و ساخت شناورهای سطحی و زیرسطحی، جنگ آکوستیک(جنگاک)، جنگ الکترونیک در دریا، سامانه‌های رانش پیشرفته و ... برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸ - 31August 2013

اولین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اولین همایش ملی فناوریهای نوین دریایی با توجه به تأکید فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر «پیوستگی کار، ابتکار و قانع نشدن به دستاوردهای کنونی» توسط نیروی دریایی ارتش برگزار میشود.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بدنبال این است تا با برگزاری این همایش بستری مناسب جهت هماندیشی و تبادل اطلاعات فعالان حوزه دریا را فراهم کند.
 
پهپادهای دریاپایه، سامانههای پیشرفته کمک ناوبری، دفاع سایبری در دریا، تجهیزات و تسلیحات هوشمند، پدافند غیرعامل در حوزه دریا، طراحی و ساخت شناورهای سطحی و زیرسطحی، جنگ آکوستیک(جنگاک)، نقش فناوری نانو در دریا، جنگ الکترونیک در دریا، سامانههای رانش پیشرفته در شناورها، لجستیک و زنجیره تأمین دریایی، کاربرد لیزر و اپتیک در دریا، شبیهسازهای دریایی و رزم شبکه محوردریایی از جمله محورهای این همایش است.
 
نخستین همایش ملی فناوریهای نوین دریایی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به مدت دو روز از 12 شهریور برگزار می شود.
 
در حاشیه این همایش 15 کارگاه آموزشی و نمایشگاه جنبی برپا خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار