عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

شهادت شهید حججی سبب وحدت بین آحاد مردم ایران شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت شهید حججی سبب وحدت بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی شد، گفت: مردم با حضور بی نظیر در مراسم تشییع پیکر شهید حججی با شهدا و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره کردند.
کد خبر: ۲۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 29September 2017

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «سمیه محمودی» شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان شهرضا با بیان اینکه امروز وظیفه مسلمانان دفاع از حریم و حرمت اهل بیت(ع) است، اظهارداشت: هیچ یک از ما چیزی ارزشمندتر از اهل بیت(ع) و کاری مهمتر از دفاع از حریم امامت و ولایت نداریم.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای کشورمان برای صیانت از حریم حضرت زینب(س) و سایر بزرگان دینی مبارزه می‌کنند، افزود: مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران از منافع ملی و امنیت کشورمان دفاع می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هزینه‌های دفاع در خارج از مرزها به مراتب خیلی کمتر از داخل کشور است، گفت: اقتدار نظامی امروز را، مرهون برکت خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، بیان کرد: هدف استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی در منطقه تهاجم به نظام اسلامی و از بین بردن ارزش‌های دینی اهل بیت (ع) است.

محمودی با بیان اینکه شهیدانی همچون شهید حججی در بیرون از مرزها سر خود را از دست می‌دهند تا ما در داخل کشور در آسایش و آرامش زندگی کنیم، اظهارداشت: امروز اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است و ما با جان و دل از آرمان‌ها و ارزش‌های این شهدای والامقام دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهید حججی نمونه‌ای از جوانان نسل سوم انقلاب است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب حاضر به فداکردن جان خود شدند، گفت: شهدای مدافعان حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما با الگوپذیری از شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری بر عقیده و عظم راسخ خود پایبند هستند، افزود: بعد از انتشار خبر شهادت شهید حججی، شمار جوانانی که برای اعزام به سوریه داوطلب شدند افزایش یافت که این وضعیت نشان از وجود روحیات انقلابی و پیروی از ولایت فقیه در جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه امروز شهادت شهید حججی سبب وحدت بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی شده، تصریح کرد: مردم با حضور بی نظیر در مراسم تشییع پیکر شهید حججی با شهدا و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار