عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تنها گفتمان انقلاب اسلامی مورد تأیید انقلاب و مردم است/ گفتمانی که باعث تفرقه باشد را نمی‌پذیریم

«جواد کریمی قدوسی» گفت: در این انقلاب، یک گفتمان مورد تأیید انقلاب و مردم است و آن هم گفتمان انقلاب اسلامی است که در این گفتمان، مردم برای پیاده کردن سیاست‌های انقلاب به میدان می‌آیند و ما آن گفتمانی که باعث تفرقه باشد را نمی‌پذیریم.
کد خبر: ۲۶۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ - 29September 2017
انقلاب اسلامی با عنصر آتش به اختیار حفظ شده است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، یادواره شهدای «حسین آباد کالپوش» با حضور سردار «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در حسینیه «حسین اباد کالپوش» برگزار شد.

در این مراسم، سردار «جواد کریمی قدوسی» اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد برای در دفاع از حق با تمام توان آمده است، در همین راستا در هشت سال جنگ تحمیلی، با وجود تحریم و مشکلات معیشتی جلوی دشمن ایستاد و آن را از کشور بیرون کرد.

وی افزود: مردم ایران چهل سال است که ثابت کرده‌اند که تا آخرین قطره خون خود، پای این انقلاب هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «حسین ابن علی (ع)» کیقیت مبارزه را به ما آموخت که می‌توان با ایستادگی در مقابل کفر و نفاق پیروز شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این انقلاب، یک گفتمان مورد تأیید انقلاب و مردم است و آن هم گفتمان انقلاب اسلامی است که در این گفتمان، مردم برای پیاده کردن سیاست‌های انقلاب به میدان می‌آیند و ما آن گفتمانی که باعث تفرقه باشد را نمی‌پذیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برای تداوم و پایداری اسلام و انقلاب، اقدام به موقع ضروری است و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به ندای امام راحل توانستند به تداوم انقلاب کمک کنند و امروز نیز مدافعان حرم با لبیک به ندای رهبری، توانستند انقلاب را به دیگر کشورها صادر کنند.

وی در ادامه گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران بر این باور است که بر پایه قیام عاشورا عمل می‌کند به خاطر این است که پرچم مبارزه با ظلم را به دست گرفته است.

کریمی قدوسی ادامه داد: مردم با درس‌هایی که از مکتب عاشورا گرفتند، هشت سال در سخت‌ترین شرایط به میدان‌های مبارزه با دشمن رفتند و با دادن شهید، نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انقلاب با عنصر «آتش به اختیار» حفظ شده است، مردم در زمان جنگ و امروز هرجا می‌بینند که انقلاب دارد صدمه می‌خورد، خود به میدان می‌آیند و آن بحران را مدیریت کردند و پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار