سردار جزایری:

ایران و عراق در مرزهای دو کشور «رزمایش مشترک» برگزار می‌کنند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از برگزاری نشست فرماندهان نیروهای مسلح خبر داد و گفت که در این نشست مقرر شد، رزمایش مشترک ایران و واحدهایی از ارتش عراق در روزهای آینده در مرزهای غربی برگزار شود.
کد خبر: ۲۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 30September 2017
ایران و ارتش عراق در مرزهای غربی «رزمایش مشترک» برگزار می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از برگزاری نشست فرماندهان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این نشست در راستای سیاست‌های اعلامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احترام به یکپارچگی و حفظ تمامیت ارضی کشور عراق و به دنبال درخواست دولت عراق در جهت همکاری جمهوری اسلامی ایران برای استقرار حاکمیت دولت مرکزی در پایانه‌های مرزی ایران با عراق، صبح امروز شنبه به ریاست سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با تاکید مجدد بر تمامیت ارضی، یکپارچگی عراق و غیرقانونی بودن همه‌پرسی استقلال در شمال عراق، تصمیمات لازم جهت برقراری امنیت در مرزها و پذیرش نیروهای دولت مرکزی عراق برای استقرار در پایانه‌های مرزی، اتخاذ شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین مقرر شد، رزمایش مشترک نیروهای مسلح ایران و واحدهایی از ارتش عراق در مرز مشترک و در مناطق مرزی قصرشیرین تا مرز پرویزخان، مرز باشماق در مریوان و مرز تمرچین در پیرانشهر، در روزهای آینده برگزار شود.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها