رضیان:

ملت ایران از سر بریدن‌ها واهمه‌ای ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید محسن حججی گفت: این ملت اثبات کرد که پیرو راه امام حسین (ع) است، ترس و واهمه‌ای از سر بریدن‌ها ندارد و برای حفظ اسلام با همه دشمنانی که به جنگ دین آمده‌اند، مبارزه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 02October 2017
ملت ایران از سر بریدن‌ها واهمه ای نداردبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «عبدالله رضیان» نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در مراسم علمدار حسین که در شهر ارطه برگزار شد، با بیان اینکه ششمین سال متوالی است که این تجمع عظیم در شهر ارطه انجام می‌شود، اظهار داشت: حضور هیأت‌های مختلف از مجموعه شهر ارطه و محلات مختلف بر زیبایی این مراسم افزوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران نشان داد که در همه حال رهرو راه اباعبدالله است و در طول تاریخ، یاد امام حسین(ع) را زنده نگه داشته‌اند.

رضیان به مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی و استقبال باشکوه مردم اشاره کرد و گفت: این ملت اثبات کرد که پیرو راه امام حسین(ع) است و ترس و واهمه‌ای از سر بریدن‌ها ندارد و برای حفظ اسلام با همه دشمنانی که به جنگ دین آمده‌اند مبارزه خواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هیأت شهدای المهدی شهر ارطه هر ساله این مراسم باشکوه را در روز تاسوعای حسینی برگزار می‌کند، گفت: در سال‌های آینده این حضور پرشورتر باشد تا این قبیل عزاداری‌ها فردای قیامت توشه راه ماه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار