استاندار مازندران:

آموزه‌های حسینی ضامن اقتدار و استقلال كشور است

استاندار مازندران انقلاب اسلامی ایران را حاصل و نتیجه فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی دانست و گفت: آموزه‌های حماسه حسینی ضامن اقتدار و استقلال كشور است‌.
کد خبر: ۲۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ - 02October 2017
آموزه های حسینی ضامن اقتدار و استقلال كشور استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «ربیع فلاح‌جلودار» استاندار مازندران در حاشیه مراسم عزاداران حسینی شهر گتاب اظهار داشت: درس بزرگ نهضت حسینی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های الهی است.

استاندار مازندران ترویج آموزه های حماسی عاشورا و نهضت حسینی را یک ضرورت دانست و گفت: سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش برای احیای امر به معروف و نهی از منكر و اصلاح جامعه بپا خواستند و تداوم راه امام حسین (ع) در سایه تحقق مرام و سیره آن امام همام است.

استاندار مازندران انقلاب اسلامی  ایران را حاصل و نتیجه فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی دانست و گفت: آموزه‌های حماسه حسینی ضامن اقتدار و استقلال كشور است.

وی از حضور پرشور مردم مازندران در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر و تشكر کرد و گفت: مردم  ولایتمدار و علوی مازندران مانند همیشه با برپایی پرشكوه مجالس عزای امام حسین (ع) و دسته عزاداری و سینه زنی ارادت خود را به خاندان ولایت و امامت اثبات کرده‌اند. همچنین مردم در محرم امسال بار دیگر شور حسینی و آمادگی خود را برای دفاع از ارزشهای والای عاشورا متجلی ساختند.

استاندار مازندران در پایان عنوان کرد: ارادت و عشق مردم ولایتمدار مازندران به خاندان عصمت و طهارت بی نظیر است و به همین دلیل است كه از استان مازندران به عنوان دیار علویان یاد می‌كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار