در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی اعلام شد؛

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای همکاری با مجلس‌خبرگان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به رئیس مجلس خبرگان، آمادگی خود را برای کمک به این مجلس برای تحقق ماموریت‌های محول شده اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ - 02October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به «آیت‌الله احمد جنتی»، رئیس مجلس خبرگان رهبری، آمادگی خود را برای کمک به  این مجلس برای  تحقق ماموریت‌های محول شده اعلام کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: همان‌گونه که مستحضرید دیدار مقام معظم رهبری با اعضای محترم مجلس خبرگان، یکی از کلیدی‌ترین و مهمترین دیدارهای معظم‌له می‌باشد که بررسی آن می‌تواند تحلیل مسائل انقلاب اسلامی را هموار نماید. معظم‌له در دیدار اخیر نیز با همین رویکرد، ماموریت مهم "دیدبانی کلان و راهبردی انقلاب اسلامی" را به این مجلس واگذار نمودند.

این نامه می‌افزاید: تحقق این ماموریت مهم، آن چنان که از کلام رهبری انقلاب بر می‌آید دارای چندگام اساسی است که شامل احصا اهداف انقلاب اسلامی، رصد و سنجش میزان نزدیکی یا دوری از اهداف انقلاب، پاسخ به "چه باید کرد؟"برای نزدیکی به اهداف انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری،گفتمان‌سازی و استفاده از ظرفیت آحاد مردم برای حل مشکلات است.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: بسیج دانشجویی به عنوان بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی که مجتمعی از دانشجویان انقلابی و دغدغه‌مند است، مشتاقانه آماده همکاری با مجموعه محترم خبرگان رهبری در جهت تحقق ماموریت یاد شده است. تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و وارد کردن جوانان انقلابی به حل مسائل کشور رویکرد دو سال اخیر بسیج دانشجویی بوده و با برگزاری گردهمایی‌های "انقلابیون جوان "و راه‌اندازی دبیرخانه‌هایی با همین عنوان در همه استان‌ها، سازماندهی گسترده‌ای برای این امر مهم به وجود آورده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها