بیانیه جهاد اسلامی فلسطین در سومین سالگرد انتفاضه قدس

جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود به مناسبت یادبود انتفاضه قدس تأکید کرد هیچ موضوعی نمی‌تواند ملت فلسطین را از دفاع از مقدساتش و ادامه مقاومت بازدارد.
کد خبر: ۲۶۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ - 03October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، جهاد اسلامی فلسطین در سومین سالروز انتقاضه قدس با صدور بیانیه‌ای بر ادامه مسیر مقاومت تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در این بیانیه آمده است مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد، سلاح ما به سمت دشمن باقی خواهد ماند، هیچ چیزی نمی‌تواند ما را از دفاع از ملت و مقدساتمان بازدارد و هیچ موضوعی نمی‌تواند در اولویت‌ها ما تغییری ایجاد کند تا جهت قطب‌نما را از سمت قدس منحرف کند.

جهاد اسلامی افزود این انتفاضه که در پاسخ به ندای کمک قدس و نگهبانان توسط شهید «محمد حلبی» آغاز شد بهترین دلیل بر آن است که ملت فلسطین به حقوق واصول خود پایبند است و سال‌های (بعد از توافق) «اسلو» موفق نشده بیداری فلسطینی‌ها را از بین ببرد.

در ادامه بیانیه جهاد اسلامی آمده است انتفاضه فقط به یادبودی در زندگی ملت فلسطین تبدیل نشده بلکه فرهنگ و روشی برای تمام آزادگان جهان است که از حق دفاع می‌کنند. انتفاضه مبارک قدس، ناکامی تمام سیاست‌های سرکوب، تعقیب و هماهنگی امنیتی در مقابله با عزم جوانان برای انجام وظیفه دینی و ملی در قبال قضیه فلسطین و مقدسات را ثابت کرد .

جهاد اسلامی در پایان از تمام ملت فلسطین و آزادگان جهان خواست در مقابله با چالش‌های آینده، استوار و نسبت به حملات فریبکارانه دشمن آگاه باشند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها