دفتر کنسولگری عراق در استان البرز افتتاح می‌شود

معاون استاندار البرز از افتتاح دفتر کنسولگری عراق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 03October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «فتح‌الله حقیقی»، معاون استاندار البرز  در جلسه ستاد اربعین حسینی استان البرز  که با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط  در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: در روز (یکشنبه) هفته آینده دفتر کنسولگری عراق در  استان البرز بازگشایی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه صدا و سیمای استان به نحوی اطلاع رسانی انجام دهد که زائران حسینی با نحوه خروج قانونی از کشور آشنا شوند و غیرقانونی خارج نشوند، ادامه داد: صدا و سیما استان یک برنامه ویژه به این امر اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه تا روز شنبه هفته آینده اهم اقدامات از فرمانداران  و روسای کمیته‌ها از سوی ستاد اربعین ارائه شود تا کسورات و موارد مورد نیاز ستاد مشخص شود، عنوان کرد: اداره کل صنعت البرز در روز شنبه هفته آینده مشخص کند که چه مقدار می‌تواند به ستاد اربعین کمک رسانی کند و  برای این موضوع جلسه‌ای با شرکت‌های بزرگ استان در جهت کمک به ستاد اربعین برگزار کند.

حقیقی با بیان اینکه لازم است  بهداشت و درمان آسیب‌های گذشته را بررسی کند و متناسب با جمعیت زائران امکانات  لازم را فراهم کند، اضافه کرد: تا حد امکان برای خادمین اربعین تزریق واکسن آنفلوآنزا انجام شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار