استاندار ایلام خبر داد؛

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان برای تسریع در پروژه‌های زیرساختی اربعین

استاندار ایلام از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان اعتبار میان دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران در پروژه‌های حوزه اربعین در مهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵ - 04October 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، قاسم سلیمانی ‌دشتکی استاندار جدید ایلام در نخستین سفر خود به عنوان استاندار ایلام در شهرستان مرزی مهران عزیمت کرد تا در جریان پروژه های حوزه اربعین در این منطقه قرار بگیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین در بازدید از پروژه های مختلف راهسازی و اقامتی و سایر مراکز اظهار داشت: یکی از نقاطی که در ایام اربعین منجر به بروز ترافیک می شود میدان ارغوان بود که مقرر شد برای تکمیل عملیات پل روگذر ارغوان ۲ میلیارد تومان اختصاص یابد.

استاندار ایلام تاکید کرد: همچنین مقرر شده برای تامین آب پایانه و شهر ۲ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو پرداخت شود.

سلیمانی اضافه کرد: تلاش خوبی برای ایجاد پارکینگ ها صورت گرفته ولی این مکان ها هنوز برق رسانی نشده بودند که وزارت نیرو با اختصاص حدود ۲ میلیارد تومان برای برق رسانی به این پارکینگ ها و همچنین جاده کمربندی موافقت کرد.

استاندار ایلام یادآور شد: در مجموع با پرداخت شش میلیارد تومان برای سرعت بخشی به پروژه های در دست اجرا موافقت شد؛ ضمن اینکه از ۱۷ میلیارد تومان که قبلا تخصیص داده شده حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها