نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مراودات ایران و ترکیه موجب برقراری آرامش و امنیت در منطقه می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک اقدامات مشترک بین ایران، ترکیه و عراق می‌تواند در برقراری امنیت و آرامش در منطقه تاثیر داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ - 04October 2017
مراودات ایران و ترکیه موجب برقراری آرامش و امنیت در منطقه می‌شود
«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص سفر رئیس ستاد ارتش و رئیس جمهور ترکیه به کشورمان در راس هیات‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مراودات بین محور ایران، ترکیه و عراق می‌تواند بر برقراری امنیت و آرامش در منطقه تاثیر بگذارد.
 
وی همچنین انجام این مراودات را موجب جلوگیری از تجزیه‌طلبی در منطقه، مبارزه با تروریسم و ارتقای فعالیت‌های اقتصادی دانست.
 
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: ایران و ترکیه در دورنمای خود انجام فعالیت‌های اقتصادی در سطح 30 میلیارد دلاری را ترسیم کرده‌اند که برای رسیدن به هدف باید تلاش‌هایی صورت گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مساله سوریه و اقلیم کردستان عراق به سه کشور ایران، ترکیه و عراق مربوط است و بنابراین باید اقدامات مشترکی در این زمینه‌ها صورت گیرد.
 
وی در پایان عنوان کرد: اقدامات مشترک بین ایران، ترکیه و عراق و انجام توافقات بین این کشورها بدون شک می‌تواند در برقراری امنیت در منطقه تاثیر بگذارد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار