سردار اشتری عنوان کرد؛

افزایش اعتماد مردم نسبت به پلیس در 6 ماهه اول امسال

فرمانده ناجا اعتماد مردم به نیروی انتظامی را رو به افزایش دانست و گفت: این اعتماد می‌تواند مشارکت مردم برای برقراری امنیت را افزایش دهد.
کد خبر: ۲۶۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ - 04October 2017
افزایش اعتماد مردم در 6 ماهه اول امسال
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: ارتباط فرماندهان با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باید در حد اعلاء باشد و حمایت‌های این عزیزان قطعا برای همکاران ما دلگرم کننده است.

وی افزود: استان البرز جزو استان‌های اولویت‌دار و در رده دوم و سوم ما از لحاظ موضوعات آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه استان البرز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایران کوچک است، گفت: این استان به دلیل وجود مردم با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف حساسیت و سختی خودش را دارد و از بعد کاری باید با قوت و توان بیشتری کارها دنبال شود.

این مقام ارشد انتظامی ابراز رضایت مقام معظم رهبری از ناجا در 26 شهریور ماه در دانشگاه علوم انتظامی را افتخاری بزرگ برای فرماندهان و کارکنان ناجا دانست و گفت: تمام تلاش ما ارتقاء در جهت به سرانجام رساندن و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: در 6 ماهه اول امسال اعتماد مردم نسبت به پلیس افزایش پیدا کرده و این یعنی افزایش مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت شبانه روزی در راستای ارتقای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون در وضعیت امنیتی مطلوبی به سر می‌بریم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها