مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهید رسید.
کد خبر: ۲۶۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 04October 2017
عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور ما مرهون مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه هماهنگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس با حضور سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، «مسعود سیادتی» رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و اعضای شورا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

سلامی در این نشست اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور ما مرهون دفاع مقدس و مجاهدت همه رزمندگانی است که در صحنه‌های گوناگون از انقلاب و ارزش‌های اسلامی جانانه دفاع کردند.

وی مراکز فرهنگی دفاع مقدس را به عنوان مجموعه‌های انتقال دهنده ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده و تقویت روحیه حماسی، انقلابی، جهادی، ایمان و ایثار دانست و خاطرنشان کرد: قرار گرفتن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در مسیر زائران امام رضا (ع)، وسعت 12 هکتاری مجموعه و بهره‌گیری از موزه‌آرایی نسل پنج دنیا از ویژگی‌های برجسته مرکز فرهنگی استان می‌باشد و با تدابیر انجام شده فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهید رسید.

سلامی در ادامه خواستار همکاری و مشارکت جدی و فعالانه شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان در آماده‌سازی فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد.

در ادامه «مسعود سیادتی» رئیس شورای اسلامی شهر سمنان نیز بیان داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان جایگاهی است که یاد دفاع از ارزش‌ها را برای همگان زنده خواهد کرد و این مکان با ارزش نماد صلح، آمادگی، آشتی دورنی و جهانی، اسطوره آزادگی و نماد وحدت ملی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما فقط یک ایده داشتند و آن هم تسلیم نشدن در برابر دشمنان قسم خورده ایران بود و امروز نیز ما باید با همان کیفیت و وحدت ملی به دنبال مشارکت برای سازندگی کشور باشیم.

در پایان این جلسه سایر اعضای شورای شهر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و مقرر شد شورای اسلامی شهر سمنان طی ماه‌های آینده تعامل و همکاری لازم، به منظور آماده‌سازی فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس جهت افتتاح در ایام دهه فجر را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار