یادداشت/ فرشته حاجی زاده

سبزپوشان نیروی انتظامی مدافعان واقعی وطن

سختی کار پلیس و نیروی انتظامی به حدی در بعضی مواقع زیاد می شود که قابل مقایسه با هیچ شغلی در جامعه نیست و ماموران سبز پوش نیروی انتظامی به معنای واقعی و در همه ی اوقات مدافعان حقیقی وطن هستند.
کد خبر: ۲۶۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰ - 05October 2017

سبزپوشان نیروی انتظامی مدافع واقعی وطنگروه اجتماعی دفاع پرس- فرشته حاجی زاده؛ روز سیزدهم مهرماه در تقویم رسمی کشور روز نیروی انتظامی نامیده شده است و ما هر سال از روز سیزدهم مهرماه به مدت یک هفته به این شغل ارج می نهیم و آن را گرامی میداریم.

بر اساس پژوهش صورت گرفته و بررسی های انجام شده شغل پلیس، شغل برتر ایرانیان است و خیلی از افراد دوست دارند که به نیروی انتظامی بپیوندند.

در واقع منزلت این شغل در جامعه بسیار بالاست و ارزش و احترام زیادی در بین افراد در مقایسه با مشاغل دیگر نسبت به این کار است.

فردی که در نیروی انتظامی مشغول به کار است و به او پلیس اطلاق می‌شود به واقع خدمت بزرگی به جامعه می‌کند.

رسانه ها هر ساله یک هفته را به نیروی انتظامی اختصاص می‌دهند اما کاری که این بزرگواران در جامعه می‌کنند در هیچ قلم و گرامی داشتی نمی‌گنجد.

پلیس در یک جامعه امنیت فردی و گروهی و همه جانبه‌ی یک کشور را برای افراد آن کشور فراهم می‌کند و از تمام زندگی و جان و مال خود می‌گذرد تا افراد با آرامش به زندگی روزمره‌ی خود بپردازند و واقعا دغدغه ای نداشته باشند.

نیروی انتظامی به طور مستقیم با مردم در ارتباط است و همیشه و همواره در تمام ماموریت هایی که گاه گزارش آن از رسانه‌ها به ما می‌رسد و حتی گاهی کارهایی صورت می‌گیرد که گزارش آن به مردم هم نمی‌رسد تمام تلاش خود را می‌کند که موفقیت مطلوبی به دست آورد و رضایت مردم را در هر زمینه ای جلب کند.

سختی کار پلیس و نیروی انتظامی به حدی در بعضی مواقع زیاد می‌شود که قابل مقایسه با هیچ شغلی در جامعه نیست و ماموران سبز پوش نیروی انتظامی به معنای واقعی و در همه‌ی اوقات مدافعان حقیقی وطن هستند و در این راه نیز همانند چند سال دفاع از کشور و دفاع از حرم مدافعان وطن نیز خون ها داده اند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و آسوده خاطر در جامعه رفت و آمد داشته باشیم.

ان شالله که بتوانیم طوری رفتار کنیم که همیشه قدر این عزیزان را بدانیم و بی دلیل قضاوت های نا به جا نداشته باشیم.

رسانه ها جمعی نیز حواسشان باشد که خیلی از اوقات ارج نهادن و گرامی داشتن بعضی از شغل ها به یک هفته و یا یک روز ختم نشود و در تمام روزها و ماه‌ها و سالها حواسشان به از خودگذشتگی‌هایی که در جامعه صورت می‌گیرد باشد و همیشه اطلاع رسانی درستی در این زمینه داشته باشند.

 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار