مدیر دفتر تشکل‌های مردم‌نهاد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس در اراک

مدیر دفتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و بهبود بهره‌وری در فعالیت‌ها، کارگاه یک روزه آموزشی ویژه اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 04October 2017
برگزاری کارگاه آموزشی تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس در اراکبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «یوسف یوسفی» در جلسه هم‌اندیشی اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تعداد تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس در سطح استان مرکزی اظهار داشت: ما تا کنون در حوزه دفاع مقدس توانستیم تعداد 20 تشکل مردم‌نهاد را شناسایی کنیم که در حوزه اهداف و آرما‌ن‌های دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در خصوص برگزاری کارگاه یک‌ روزه آموزشی هر یک از اعضا می‌توانند نظرات خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر ارائه دهند.

مدیر دفتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که این کارگاه یک روزه با محوریت چهار موضوع در حوزه فعالیت‌های تشکل‌های دفاع مقدس برگزار شود که اعضا میزان مشارکت خود را قبل از برگزاری برنامه به دفتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی ارائه دهند.

یوسفی گفت: این کارگاه یک روزه آموزشی به منظور ایجاد انگیزه و روحیه مشارکت و تبادل تجربیات در اراک برگزار می‌شود و در حاشیه این کارگاه از خبرنگاران فعال در حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار