سردار «کوثری» در یادواره شهدای مدافع حرم؛

امروز مدافعان حرم کارشان از رزمندگان دفاع مقدس سخت‌تر و تصمیمشان خالصانه‌تر است

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: امروز مدافعان حرم کارشان از رزمندگان دفاع مقدس سخت‌تر و تصمیمشان خالصانه‌‌تر است.
کد خبر: ۲۶۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ - 04October 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «محمد کوثری»، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم دانشجو و شهدای مدافع حرم فاطمیون با اشاره به ظرفیت بزرگ شهدا اظهار داشت: هر انسانی نمی‌تواند چنین جسارتی داشته باشد که همه هستی و جان خود را با خدا معامله کرده باشند و این چنین آینده را ترسیم کنند و نشان دهند در این مسیر چنین باصلابت ایستاده‌اند که از هیچ احد‌الناسی ترس ندارند. این از عنایت خداست که انسان را به اوج می‌رساند.

وی افزود: امام خمینی(ره) نمونه و الگویی برای ما بوده و هست چرا که الگوی او هم اباعبدالله بود و همه در یک راستا کلام و زبانشان برگرفته از کلام خدا و ائمه معصومین بوده است.

سردار کوثری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در همین جهت و در  راستای حرکت امام خمینی(ره) حرکت کرده اند. اگر اسلام ناب را دنبال نمی کردیم دشمنان با ما کاری نداشتند. در واقع ما در مقابل زورگویان و جنایتکاران ایستادیم همینطور که ائمه معصومین این کار را کردند و هنر حضرت امام(ره) بود که با کلام خود مردم را به صحنه اورد.

مستکبران چنان صدام را مجهز کردند که حملات خود را تا عمق کشور ادامه داد. امروز مدافعان ال الله از رزمتدگان دفاع مقدس کارشان سخت تر و تصمیمشان خالصانه تر است. اگر رزمندگان از سرزمین خود دفاع میکردند مدافعان حرم هجرت و مجاهدت می کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت:
مدافعان حرم از مکتب رهایی بخش اسلام ناب دفاع می کنند. آنان نه فقط از ایران از کشورهای دیگر به این صحنه آمدند و لشکرهای فاطمیون و حیدریون و غیره را تشکیل دادند تا امت واحد شوند همانطور که رهبری پیش بینی می کردند و تاکید داشتنو که مسلمانان باید یکی شوند و در این صورت است که استکبار نمی تواند کاری کند.

وی با بیان این نکته که برای انسان هایی که با خدا معامله می کنند مسافت معنا ندارند افزود: بیش از صدها نفر با من تماس گرفته اند که می خواهند به سوریه بروند. این اجبار نیست بلکه می گویند اگر این فرصت را از دست بدهیم معلوم نیست چه می شود. ماجرای کسانی که پیشی می گیرند و این چنین به شهادت می رسند بی حکمت نیست.

وی با اشاره به حضور سردار همدانی در سوریه و پیش بینی مقام نعظم رهبری در خصوص سرنوشت این کشور بیان داشت: زمانی که در مجلس بودم دو بار به سوریه رفتم و دیدم که شهید همدانی برای انجام کارها شب و روز نمی شناخت و بسیج وطنی را در سوریه تشکیل داد. زمانی.که از سوریه جلسه گذاشتیم و به دیدار سید حسن نصرالله رفتیم ایشان گفت چندین ماه از قضیه سوریه که گذشت احساس کردیم سوریه سقوط کرده است نزد مقام معظم رهبری آمدیم و گزارشی دادیم و درخواست کردیم فکری کنند. مقام معظم رهبری گفت این اتفاق نمی افتد هم سوریه و هم بشار اسد می ماند.

سردار کوثری عنوان داشت: امام(ره) در زمان جنگ به قدرت لایزال الهی اعتقاد داشت که اگر یکی و با خدا باشیم و همه کارها کنترل شده و برای خدا باشد همه دنیا از حمله به ما عاجز می شود.
در دفاع مقدس هم انسانی هایی مثل حججی بودند و اگر نبودند نمی توانستیم پیروز شدیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: شهید حججی حتی در زندگی خدمت به مردم را قطع نمی کند و در روستاها خدمت را ادامه می دهد و با اخلاق پسندیده با خانواده خود برخورد می کند.

وی در پایان گفت: دشمن از انسان های اگاه و با بصیرت که مانند کوه می ایستند و جز خدا ترسی ندارند ترس دارد.

در پایان مراسم از خانواده شهید همدانی، شهید تقوی فر، شهید سلطان مرادی، شهید ابراهیم خلیلی، شهید ذاکر حسینی، شهید امیر لطفی، شهید حمیدرضا اسداللهی، شهید قدیر سرلک، شهید مهدی صابری، شهید ابراهیم بیدی و جمعی از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون تجلیل شد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها