مادر شهید مدافع حرم رادمهر:

شهدا برای حفظ حجاب و امنیت کشور به شهادت رسیدند

مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با اشاره به اینکه وصیت نامه‌های شهدا به ما پیام می‌دهند که باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم، گفت: برخی از بانوان در انتخاب پوشش خود فرهنگ غلط غرب را انتخاب می‌کنند که این مسئله اشتباه است.
کد خبر: ۲۶۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ - 05October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «عقیله ملازاده» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در همایش رهروان زینبی مازندران که با ندای لبیک یا زینب(س) در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) را تشکیل حکومت اسلامی و کنار زدن ظلم از جامعه عنوان کرد واظهار داشت: امام حسین(ع) به ما یاد می‌دهند تن به ذلت ندهیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جان خود را نثار کردند اما تن به ذلت ندادند، گفت: مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر ظلم به مسلمانان جهان سکوت کرده‌اند.

مادر شهید مدافع حرم رادمهر با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برای حفظ حجاب و امنیت کشور رفتند و شهید شدند و نباید رشادت‌های آنها فراموش شود، گفت: بانوان به‌جای فرهنگ غربی فرهنگ فاطمی را برای خود انتخاب کنند.

ملازاده با اشاره به اینکه وصیت نامه‌های شهدا به ما پیام می‌دهند که باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: برخی از بانوان در انتخاب پوشش خود فرهنگ غلط غرب را انتخاب می‌کنند که این مسئله اشتباه است.

مادر شهید مدافع حرم رادمهر با بیان اینکه زنان امروز ما باید عفاف و حجاب را درک و در خود اجرا کنند، گفت: متاسفانه امروز برخی زنان در جامعه طوری حضور پیدا می‌کنند که به قرآن هتک حرمت می‌شود.

وی افزود: شهید رادمهر همیشه می‌گفت نباید دست به روی هر کسی دراز کنیم و امروز هم مدافعان حرم برای نابودی ظلم و برای امنیت کشور با گروه‌های تکفیری مقابله کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار