سردار سیداحمدیان مطرح کرد؛

چابک‌سازی نیروها و تجهیزات بهداشتی، امدادی و درمانی در رزمایش‌های بیمارستانی

معاون بهداد ناجا گفت: به‌روزرسانی و چابک‌سازی ظرفیت‌ها، نیروها و تجهیزات بهداشتی، امدادی و درمانی به موازات تهدیدات حوزه جنگ نوین، از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش‌های بیمارستانی است.
کد خبر: ۲۶۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ - 05October 2017
چابک‌سازی نیروها و تجهیزات بهداشتی، امدادی و درمانی در رزمایش‌های بیمارستانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سیدمحمدرضا سیداحمدیان» معاون بهداد ناجا در حاشیه اجرای رزمایش «با ولایت تا شهادت» در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) ناجا ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از بین 49 بلایای طبیعی که در دنیا تجربه شده، کشور ما مستعد مواجه با 31 مورد از آن است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد جنگ‌ها به حملات بیولوژیک تصریح کرد: با توجه به تنش‌ها و درگیریی‌هایی که به تازگی در گوشه گوشه جهان شاهد هستیم تهدیدات از مرزها به داخل شهرها کشیده شده  و امروز بشر با مدلی از تهدیدات جنگ نوین شهری روبه رو است.

معاون بهداد ناجا یکی از اهداف برگزاری هرساله رزمایش‌های بیمارستانی را ارزیابی سطح آمادگی مقابله با بحران‌ها بیمارستان‌ها متناسب با تهدیدات جنگ نوین عنوان و خاطر نشان کرد: این رزمایش‌ها فرصتی است تا کارکنان مراکز درمانی آموخته‌ها و مهارت‌های خود را در زمینه مدیریت و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از تهدیدات جنگ نوین در میدان عمل تمرین کنند.

سردار سید احمدیان به روز رسانی امکانات و تجهیزات پزشکی، امدادی و درمانی و شناسایی نواقص و معایب را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش‌های بیمارستانی عنوان کرد و هماهنگی و تعامل بیمارستان‌ها با نهادهای برون سازمانی و هم افزایی در شرایط بحران را در این راستا حائز اهمیت برشمرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار