سردار «قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

امروز ارتش جهانی دفاع از ولایت راه‌اندازی شده است/ حججی عصاره قابلیت مردم ایران در دفاع از اسلام بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جبهه‌ای که امروز در سوریه ایجاد شده است علاوه بر جوانان ایران جوانان دیگر کشورها را نیز در خود دارد، گفت: این ارتش جهانی است و فرزندان معنوی حضرت رسول‌الله (ص) در آن قرار دارند.
کد خبر: ۲۶۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 05October 2017
امروز ارتش جهانی برای دفاع از ولایت راه‌اندازی شده استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، سردار «اسماعیل قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم شهید «محسن حججی» با بیان اینکه امروز همه ما مهمان شهید حججی هستیم،  اظهار داشت: نجف‌آباد شهری قهرمان پرور با 2 هزار و 500 شهید دفاع مقدس و 20 شهید مدافع حرم است و این مجلس متعلق به همه شهدا است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب شهید حججی سخنگو و نماینده شهدای مدافع حرم است، تصریح کرد: شهید حججی این مدال را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرده است و این مقام در کنار دیگر مقامات این شهید بزرگوار قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شهید حججی را شهید عزیز نامیدند، ابراز داشت: مجاهدت و شهادت مظلومانه شهید حججی این شهید را عزیز کرده است.

وی با بیان اینکه بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب همه شهدایی که از کشورهای ایران، عراق، افغانستان و سوریه در مقابل داعش مبارزه کرده و شهید شده اند در شهید حججی خلاصه می‌شوند،  افزود: در مراسم وداع با شهید حججی همگان دیدند که اقشار بسیار زیادی از مردم مجذوب این شهید شده بودند و این امر بیانگر مدال رنگینی بر گردن این شهید بزرگوار بود.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهید حججی بُعدهای مختلفی از دفاع انقلاب  اسلامی را در بین مردم احیا کرد، اظهار داشت: باید توجه داشت که مردم نجف‌آباد همواره در همه دوران در دفاع از انقلاب و اسلام جلودار بودند و شهادت شهید حججی بار دیگر عصاره قابلیت مردم ایران در دفاع از اسلام را نشان داد.

وی افزود: شهادت شهید حججی بیانگر استمرار هشت سال دفاع مقدس بود و با رفتار به موقع شهید حججی بار دیگر مردم جهان قابلیت مردم ایران را تحسین کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه شهید حججی با رفتارش به همه مردم جهان نشان داد که مکتب امام حسین(ع)  زنده و پویاست، تصریح کرد: شهید حججی نشان داد مکتب امام حسین(ع)  همچنان خریدار دارد و مسلمانان در راه خدا جان خود را فدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود باعزت و آبرو زندگی کردن را حفظ کرده‌اند، ابراز داشت: این شهدا توانستند به همه مظلومان عالم درس پیروزی در اوج مظلومیت و با عزت زندگی کردن را بیاموزند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در 6 روز سه کشور را تحت سلطه خود قرار داد، گفت: این در حالی است که پس از تزریق روحیه شهادت طلبی در بین مردمان این کشورها در قالب جنگ‌های 22 روزه، 33 روزه و... بسیاری از قسمت های این کشورها از چنگال استکبار خارج شد.

وی با اشاره به اینکه صلابت رفتار، نگاه به موقع و اقدام به موقع شهید حججی بر روی بسیاری از انسان های مورد ظلم واقع شده تاثیر گذار است، افزود: مسیر شهدای مدافع حرم همچنان استمرار دارد و ما به این مسیر عرض ارادت داریم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جبهه‌ای که امروز در سوریه ایجاد شده است علاوه بر جوانان ایران جوانان دیگر کشورها را نیز در خود دارد، گفت: این ارتش جهانی است و فرزندان معنوی حضرت رسول‌الله (ص) در آن قرار دارند و شهدا پرچم‌داران این ارتش هستند.

وی با بیان اینکه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری دیگر از کشورهای جهان نسبت به شهید حججی عرض ارادت دارند، افزود: این مسیر نورانی که شهید حججی پیش گرفته مرزها را در نوردیده و همه را مدافع حقوق ولایت ساخته است.

سردار قاآنی با بیان اینکه مرگ در برابر شهدای مدافع حرم قد خم می‌کند، گفت: امیدوارم راه عزت مدارانه شهدای مدافع حرم ادامه یابد این راه عزتمداری است و ما این راه را از امام حسین (ع) به ارث برده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نباید کسی در کشور با توپ و تشرهایی که آمریکا میزند ترسی به خود راه دهند، اظهار داشت: قطعا بیش از چیزی که آمریکایی ها به ما خسارت زده اند به خودشان خسارت زده اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: نه تنها در خصوص مبارزه با ما بلکه در کشورهایی همچون عراق و افغانستان ضرر و زیان زیادی را داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسم و راه دفاع عزتمندانه ایرانی ها باعث خروج آمریکا از افغانستان بود، تصریح کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی باعث شد تا مردم عراق، افغانستان و سوریه در برابر ظلم بایستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار