استاندار مازندران خواستار شد؛

اهتمام مجدانه دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران

استاندار مازندران با بیان اینكه در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی همه دستگاه‌های مسئول باید مجدانه اهتمام نمایند، گفت: موضوع تقویت تولید و اشتغال در استان به خوبی پیگیری می‌شود و لازم است تا به این روند سرعت داده شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 05October 2017
اهتمام مجدانه دستگاه ها در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ضمن تسلیت شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و قدردانی از مردم مومن و دیندار مازندران به خاطر برپایی مراسم  پرشور عزاداری شهدای كربلا، با بیان اینكه در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی همه دستگاه‌های مسئول باید مجدانه اهتمام نمایند، اظهار داشت: موضوع تقویت تولید و اشتغال در استان به خوبی پیگیری می‌شود و لازم است تا به این روند سرعت داده شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینكه بر اساس خوداظهاری دستگاه‌های اجرایی استان، در سال 96 باید 43 هزار و 851 شغل جدید ایجاد شود، افزود: برای تحقق كامل سهم اشتغال تعهد شده استان نیازمند همكاری و هم افزایی بیشتری هستیم.

فلاح جلودار با تاكید بر اینكه روند خوداظهاری دستگاه‌های اجرایی باید به جد دنبال شود، گفت: اشتغال ایجاد شده راستی آزمایی شود و مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.

وی با بیان اینكه موانع احتمالی پیش روی تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی احصا شود، تصریح کرد: تولید و اشتغال باید در راس امور دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باشد و همه باید به جد در راستای تحقق هدفگذاری‌های انجام شده پای كار بیایند.

استاندار مازندران با اعلام اینكه بیش از 1800 میلیارد تومان تسهیلات برای تقویت تولید و اشتغال استان در سال 96 اختصاص یافته است، اظهار داشت: از این رقم بالغ بر 650 میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران و آمار بالای تردد و اقامت مسافران در استان در ایام مختلف، گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های حوزه آی تی در استان باید از این ظرفیت در جهت ایجاد مشاغل مرتبط و پایداری بیشتر اقامت گردشگران در مازندران تلاش شود.

فلاح جلودار با بیان اینكه مردم مازندران سالانه بالغ بر 1200 میلیارد تومان بابت دریافت خدمات موبایلی هزینه می‌كنند، افزود: باید بخشی از این رقم در جهت تقویت اشتغال و ارایه خدمات بهتر به مردم هزینه شود و در راستای تحقق هدفگذاری‌های اشتغال در حوزه آی تی و كسب و كارهای دیجیتالی فعالتر عمل شود.

استاندار مازندران با تاكید بر اینكه باید به روند جذب سهمیه اشتغال از محل بند (د) تبصره 16 قانون بودجه سال 96 شتاب بخشید، گفت: ایجاد اشتغال جدید باید به صورت شبانه روزی دنبال و با برگزاری جلسات هفتگی به بحث و بررسی گذاشته شود.

در آغاز این جلسه «نوربخش» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، «طهماسبی» مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و «عباسی» معاون فرماندار مركز استان، گزارشی از اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها