مجموعه داستان «عطر عربی» نقد می‌شود

مجموعه داستان «عطر عربی» که داستان‌هایی با محوریت مدافعان حرم دارد با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 06October 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «عطر عربی» با محوریت مدافعان حرم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار مدافع حرم حسین همدانی برگزار می‌شود.

این مجموعه، چهارمین مجموعه «قصه زمانه» شهرستان ادب و شامل چهارده داستان کوتاه به انتخاب زنده‌یاد فیروز زنوزی جلالی است که در 228 صفحه منتشر شده و به بازار کتاب می‎آید.

نویسندگان داستان‌های «عطر عربی»، به زندگی مدافعان حرم در میدان جنگ و بیرون از میدان می‌پردازند. چگونگی حضور در میدان جنگ؛ مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیرامون این دفاع مقدس؛ تاثیرات حضور در جنگ بر زندگی خانواده‌های رزمندگان مدافع حرم؛ مسائل محور مقاومت و به طور کلی زندگی و زمانه مدافعان حرم درون‌مایه اصلی این داستان‌هاست.

در نشست نقد و بررسی این مجموعه داستان که به همت بنیاد فرهنگی «صبح قریب» و فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود، مصطفی جمشیدی، علی‌محمد مودب و علی‌اصغر شهرستان عزتی‌پاک به نقد داستان‌های این مجموعه می‌پردازند. همچنین کارشناس مجری این مراسم میلاد عرفان‌پور است که محوریت این نشست‌ها بر عهده او است.

نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «عطر عربی» که انتشارات شهرستان ادب منتشر کرده، شنبه 15 مهر از ساعت 16 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار