آیین سنتی و مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان برگزار شد

آیین قالیشویان مشهد اردهال کاشان طبق آیین هر ساله در دومین جمعه مهرماه در آستان علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان و با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 06October 2017
آیین سنتی و مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان برگزار شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین قالیشویان مشهد اردهال کاشان طبق آیین هر ساله در دومین جمعه مهرماه در آستان علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان و با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، استاندار اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان‌های اصفهان و زنجان، فرماندار کاشان و سایر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

مردم فین، خاوه، اردهال و روستاهای اطراف آستان علی بن محمد باقر (ع) همچون علوی، باریکرسف در این مراسم آیینی و سنتی حضور داشته و در مظلومیت امامزاده علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان به سوگ نشستند.

مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت، اسماعیل اخباری و اجرای محمد رحمان نظام اسلامی فضای معنوی مراسم آیینی و سنتی قالیشویان مشهد اردهال کاشان را دو چندان کرده بود.

آیین سنتی و مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان همه ساله در دومین جمعه مهر ماه و برگرفته از رسم اجداد مردم فین و خاوه در آستان علی بن محمد باقر (ع) این منطقه برگزار شده و زائران، مجاوران و گردشگران داخلی و خارجی متعددی را جذب خود می‌کند.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار