فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس قم 116 شهید در راه دفاع از ارزش ها تقدیم کرده است/ اجرای 134 برنامه همزمان با هفته ناجا در قم

سردار کاظم مجتبایی گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی قم برای حراست از ارزش های اسلامی و تامین امنیت مردم 116 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.
کد خبر: ۲۶۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ - 06October 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار «کاظم مجتبایی» فرمانده انتظامی استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم اظهار داشت: با حمایت مردم، مسئولان و مراجع تقلید امروز پلیس قم برای ایجاد امنیت در تراز بالایی در کشور قرار دارد و در نظرسنجی ها جزو استان های برتر کشور است.

وی ایجاد امنیت آرمانی و فراگیر را هدف پلیس دانست و گفت: امنیت بدون دفاع از ارزش ها، تبعیت از رهبری و ولایت و نیز اجتماعی کردن فضای کنترل جرم در جامعه ممکن نیست بنابراین امنیت فراگیر و آرمانی زمانی مستقر می شود که همه مسئولان، مردم و اداره ها نقش خود را در این امنیت ایفا کنند.

وی پلیس را خدمتگزاری صادق و پرتوانی برای مردم دانست و گفت: در هفته نیروی انتظامی که از 14 مهر تا 20 مهرماه با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نامگذاری شده است 134 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، عملیاتی، فرهنگی و ورزشی در قم اجرا می شود که برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و افتتاح پروژه های مختلف از جمله مهمترین این برنامه هاست.

فرمانده انتظامی استان قم با برشمردن ارزش های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و دینی در جمهوری اسلامی گفت: ارزش های مختلف در کشور ما مبتی بر فرهنگ، باورها و اعتقادات دینی مردمی است که اگر کسی خلاف این هنجارها حرکت کنند با مخالفت مردم مواجه می شود.

وی با بیان این که ارزش های اجتماعی مبتنی بر هنجارهای اجتماعی است، افزود: ارزش های اخلاقی، ازش هایی است که در ارتباط با مسائل اخلاقی، حجاب و عفاف است که در سایه مسائل دینی باید شکل و ترویج یابد ولی متاسفانه برخی افراد به دنبال فاصله انداختن میان مردم انقلابی و این ارزش های اخلاقی هستند.

مجتبایی مهمترین و زیربنای ساختار تمام ارزش ها را ارزش های دینی دانست و گفت: این ارزش ها هیچ وقت از همدیگر جداپذیر، قابل معامله و یا مسامحه نیستند و هیچ یک از مردم انقلابی اجازه نمی دهند بین این ارزش ها فاصله بیفتد.

وی با تاکید بر این که امروز پلیس مدافع همه این ارزش ها با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است افزود: پلیس یک پلیس ولایتمدار، مردم مدار و مدافع ارزش هاست و پلیس قم در راه دفاع از این ارزش ها 116 شهید تقدیم نموده است.

فرمانده انتظامی قم، دفاع از ارزش های اسلامی را افتخار پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس پرچمدار عزت و آزادگی در کشور، مصداق مجاهد فی سبیل الله برای گسترش اسلام ناب محمدی و پاسداشت فرهنگ علوی، مهدوی و حسینی است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها