سردار اشتری در صبحگاه عمومی ناجا:

امنیت کشور به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به دست آمده است

فرمانده ناجا گفت: امنیت کشور به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام‌ معظم رهبری و انسجام نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی و در صحنه بودن مردم به دست آمده است.
کد خبر: ۲۶۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ - 07October 2017
امنیت کشور به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به دست آمده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های این نیرو به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: به فرموده حضرت امام (ره) هرچه داریم از محرم و‌ صفر است. ماه محرم و صفر در دفاع مقدس در بین رزمندگان خاص بود و عملیات‌های بزرگی در این ماه‌ها برگزار شد و موفقیت‌های بزرگی به دست آمد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس برای برقراری امنیت است. امروزه امنیت بالاترین نعمت است و امنیت با ثبات در کشور ما وجود دارد. با توجه به ناامنی در منطقه این امنیت به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام‌ معظم رهبری و انسجام نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی و در صحنه بودن مردم به دست آمده و ما باید این امنیت را ارتقا دهیم.
 
سردار اشتری با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند وجهی است، گفت: همه دستگاه‌ها و مردم باید در برقراری امنیت مشارکت داشته باشند. 
 
فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در حوزه‌های فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی با تمام توان به دنبال تامین امنیت است. 
 
وی با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی از سال گذشته تا کنون خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلام شده از سال گذشته در جلوگیری از وقوع آسیب‌ها، چالش‌ها و تهدیدات پیشرفت‌های خوبی داشتیم. 
 
سردار اشتری با اشاره به اینکه در موضوع امنیت تا رسیدن به وضع مطلوب هنوز فاصله داریم، گفت: در بعضی از موارد باید سهم دستگاه‌ها مشخص شود. نیروی انتظامی حافظ جان، اموال و ناموس مردم است و در این زمینه هیچ‌ کوتاهی نکرده است. 
 
وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش در نیروی انتظامی‌ افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی آموزش است و با ورود تجهیزات جدید به نیروی انتظامی امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی بیشتری به مردم داشته باشیم. 
 
فرمانده ناجا با اشاره به پلیس آینده و تاکید بر اینکه پلیس در آینده باید دانش بنیان و حرفه‌ای باشد، خاطرنشان کرد: فرماندهان و پلیس‌های تخصصی باید در این راستا تلاش کنند. 
 
سردار اشتری در ادامه افزود: خوشبختانه از سال گذشته تا کنون در عرصه مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و مواد مخدر به کشور، مقابله با باندها و شبکه‌های مافیایی موادمخدر، برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر کارهای خوبی صورت گرفته است. 
 
وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مقابله با سرقت گفت: خوشبختانه با راه اندازی این قرارگاه توفیقات خوبی در بحث مقابله با سرقت‌های بزرگ داشتیم‌، اما متاسفانه سرقت‌های خُرد افزایش یافته است که باید آسیب‌شناسی شود.
 
فرمانده ناجا در خصوص کاهش جانباختگان حوادث رانندگی بیان داشت: همه دستگاه‌ها باید در این راستا کمک‌ کنند و خودروسازان باید خودروهای باکیفیت به مردم تحویل دهند. همچنین راهسازی باید به تذکرات ماموران ما در بحث هموارسازی مناطق حادثه خیز توجه داشته باشد.
 
سردار اشتری در ادامه با اشاره به نقش خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی دارند و اگر آن‌ها نبودند ماموران ما نمی‌توانستند با خیال راحت در محل کار خود حضور پیدا کنند. 
 
وی به بحث معیشت کارکنان ناجا نیز اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که وضع معیشتی کارکنان که‌ مورد تاکید مقام معظم رهبری است را بهبود بخشیم و برای این موضوع از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده‌ خواهیم کرد. 
 
سردار اشتری در پایان با اشاره به ورود پیکرهای شهدای تازه تفحص شده طی روزهای گذشته به کشورمان گفت: ده‌ها تن از این شهدا مربوط به ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی هستند که ان‌شاالله مراسمی در خور این شهدا برگزار خواهد شد.
  
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها