نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان:

همه نهادها و دستگاه‌ها در حفظ امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنند

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌ تنهایی نمی‌تواند امنیت را ایجاد و حفظ کند، گفت: لازم است در این زمینه همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 07October 2017

همه نهادها و دستگاه‌ها در حفظ امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله «سید‌ یحیی جعفری» نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه پلیس استان کرمان اظهار داشت: امروز امنیت یکی از محوری‌ترین مسائل جوامع مختلف است.

وی گفت: مساله امنیت در راس مهمترین مسائل جوامع قرار دارد که شاید برخی از مردم اهمیت آن را به درستی درک نکنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان افزود: خوشبختانه استان کرمان در حوزه امنیتی از وضعیت خوب و مطلوبی در کشور برخوردار است و اگر امنیت نباشد، در سایر حوزه‌ها نیز موفق نخواهیم بود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: در همه امور، مسائل و مسئولیت‌ها تخصص لازم است و کسی که بدون آگاهی و تخصص از کاری در آن داخل شود ضرر کار وی از نفع کار او بیشتر خواهد بود.

آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌ تنهایی نمی‌تواند امنیت را ایجاد و حفظ کند، افزود: لازم است در این زمینه همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هماهنگی کامل بین نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و دیگر نهادها و دستگاه‌ها برقرار شود، به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رئیس کل داگستری استان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار