یکی از نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی به شهادت رسید

معاون هماهنگ‌کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: این قرارگاه نخستین شهید خود را در عرصه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم روستایی تقدیم نظام و انقلاب کرد.
کد خبر: ۲۶۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 07October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد علیان معاون هماهنگ‌کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار داشت: جمعی از نیروهای این قرارگاه در استان قزوین که به جهت شناسایی و تکمیل اطلاعات برای زمینه سازی یک جهاد اقتصادی عظیم به منطقه الموت قزوین سفر کرده بودند پس از سه روز حضور در منطقه به هنگام بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.
 
یکی از نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی به شهادت رسید
 

معاون هماهنگ کننده ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: محمدرسول عالم باقری که از نیروهای برجسته این قرارگاه در سطح استانی و ملی بود در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد و دو تن دیگر از همراهان وی دچار جراحاتی شدند.

وی با بیان اینکه عالم باقری از سخت کوش ترین نیروهای قرارگاه بود تصریح کرد: «رسول» نخستین شهید قرارگاه پیشرفت و آبادانی لقب گرفت، ان شالله با دعای آن شهید همکاران و همسنگران وی نیز راه او راتا رفع محرومیت از تمام روستاهای کشور به خوبی ادامه خواهند داد.

علیان با تاکید بر اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنا بر دستور رهبر معظم انقلاب ماموریت آبادانی هزار نقطه کشور را بر عهده دارد گفت: این قرارگاه در پنج محور سلامت، اقتصاد، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و عمران و زیرساخت قریب یکسال است که فعالیت های مختلفی را انجام داده است و در هر استان یک قرارگاه مرکزی دارد.

جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید متعاقبا اعلام می شود.
 
منبع: ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار