فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری سارق قاپ زن با 40 فقره سرقت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق حرفه‌ای با 40 فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ - 07October 2017
دستگیری سارق قاپ زن با 40 فقره سرقتبه گزارش دفاع پرس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قنبری گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان زاهدان، به دليل حساسيت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌هاي نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارق یا سارقان متصور بود، یک سارق را شناسايی و حین سرقت در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگير کردند.

سردار قنبری با اشاره به اينکه متهم در بازجويی های صورت گرفته به 40 فقره قاپ زنی تلفن همراه با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر اعتراف کرد، افزود: این سارق پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانونی، تحويل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنيت به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار