نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت پرده جنایات میانمار است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز جنایت‌هایی که در کشور میانمار صورت می‌گیرد با چراغ سبز آمریکا و همپیمانان وی همراه شده و هدف آن‌ها نابودی تمامی مسلمانان است و این توطئه و دسیسه پیش از این در سایر کشور‌های اسلامی و مسلمان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۲۶۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 07October 2017
اسرائیل پشت پرده اصلی اتفاقاتی در بسیاری از کشورهای مسلمانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در یادواره 6 شهید روستا‌های ب«زرگر» و «قهج» که به میزبانی پایگاه محمد رسول‌الله (ص) حوزه بسیج روستایی کربلا در مسجد جامع روستای زرگر بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت سالار شهیدان و یاران با وفایش اظهار داشت: امام حسین (ع) برای آنکه جامعه را از لوث فساد و فحشا و انحرافات پاک کند دست به انقلاب بزرگی زد و به خاطر اینکه حق را بر مردم حاکم کند و آن را به طور مطلق و در همه شئون بشریت بر بشر ولایت دهد هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و برای همیشه تاریخ، فرهنگ آزادگی و مقاومت را ماندگار کرد.

وی افزود: انسان‌هایی که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند همواره یکی از انگیزه‌های آنان برای ایثار و مقاومت پرچم عظیم و جهانی حماسه عاشورا و کربلا است و چنان آموخته‌اند که در برابر هر فتنه و استکباری همچو آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند و آن‌ها را کنار بگذارند.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: ملت مسلمانی که در کشور‌های مختلف در برابر ظلم و زورآمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند این‌ها وسیله و ابزاری هستند که خداوند آن‌ها را برای خوار کردن و به تنگ آوردن استکبار مامور کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: امروز جنایت‌هایی که در کشور میانمار صورت می‌گیرد با چراغ سبز آمریکا و همپیمانان وی همراه شده و هدف آن‌ها نابودی تمامی مسلمانان است و این توطئه و دسیسه پیش از این در سایر کشور‌های اسلامی و مسلمان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه دست صهیونیست در اتفاقات تلخی که در میانمار می‌افتد کاملاً مشهود است، اذعان کرد: در بوسنی، فلسطین، میانمار، لبنان و همه جا دست پلید صهیونیست وجود دارد.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی ملت‌های مظلوم بوده است، بیان کرد: هر مسلمانی که مورد ظلم و ستم دشمنان قرار گیرد ایران برای دفاع از آن حاضر است و در شرایطی که تمامی کشور‌های جهان در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت کرده، این جمهوری اسلامی ایران است که از سر برادری و اخوت به آن‌ها کمک و از آنان دفاع می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به بحث رفراندوم اقلیم کردستان عراق پرداخت و گفت: امروز در شمال عراق بحث رفراندوم و استقلال کرد‌ها مطرح است که این نیز از توطئه‌ها و افکار پلید رژیم غاصب صهیونیستی است، زمانی که داعش به اقلیم کردستان عراق حمله کرد باز هم این جمهوری اسلامی ایران بود که به حمایت از آن‌ها پرداخت، ولی امروز متاسفانه بارزانی با دعوت رژیم ظالم صهیونیستی فکر می‌کند که آن‌ها دوست‌دار مردم این منطقه شده‌اند در صورتی که این رژیم در آنجا نیز دنبال منافع خود است.

حسینی شاهرودی اضافه کرد: اکنون صهیونیست‌ها با ترفند‌ها و جنگ‌هایی که در کشور‌های مسلمان به راه انداخته‌اند یک هدف دارند و آن نیز نابودی مسلمانان است چه نابودی جسم آنان چه بی‌تفاوت کردن جوامع در مقابل منکراتی که پیش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ترویج تکفیر و افراطی‌گری در جهان از دسیسه‌های رژیم صهیونیستی است، افزود: امروز پشت پرده اصلی اتفاقاتی را که در بسیاری از کشور‌های مسلمان شاهد هستیم این رژیم کودک‌کش و غاصب است.

وی به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص کشورمان اشاره کرد و افزود: به راستی که دشمن از عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی ایران عصبانی شده است و آن‌ها راهی جز گفتن این حرف‌های بیهوده و بی‌ثمر ندارند.

حسینی شاهرودی با اشاره به امنیت و عزت کنونی نظام اسلامی، عنوان کرد: این امنیت، آرامش و عزت نتیجه رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و حضور مردم به دست آمده است و بدون شک این مهم باعث می‌شود که ما هر روز با عزت بیشتری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار