همایش بصیرتی کارمندان بسیج ادارات استان همدان برگزار شد

همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار «حسین همدانی»، همایش بصیرتی کارمندان خواهر بسیجی ادارات کل استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 07October 2017

همایش بصیرتی کارمندان بسیج ادارات استان همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، هم‌زمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار «حسین همدانی» و به منظور حفظ و انسجام و نیز ارتقاء آمادگی‌های جمعی و روحی بسیجیان، همایش بصیرتی کارمندان خواهر بسیجی سازمان بسیج ادارات استان همدان در اردوگاه «ابوذر» شهر همدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «احد امیری» مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در این مراسم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید «حسین همدانی»، اظهار داشت: این شهید والامقام و گران‌قدر، مجاهد در راه حق بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اخلاق و رفتار کارمندان در حل مشکل ارباب رجوع، افزود: امروز رفتاری در بین ما رواج پیدا کرده که به صراحت در برخی مواقع جواب تند به ارباب رجوع می‌‌دهیم و می‌‌گوییم «این مشکل شماست» در حالی که این فرهنگ جزو آموزه‌های دینی ما نیست.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه ما در فرهنگ اهل بیت (ع) داریم، سعی و تلاش در حل مسائل و مشکلات مسلمانان است، بدون آنکه زحمتی بر دوش آن‌ها بگذاریم.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در فرهنگ اسلام، رسم بر این است که اگر کسی برای درخواستی به شما مراجعه کرد، باید او را تکریم کرد تا احساس کوچکی و حقارت نکند.

امیری در ادامه بیان داشت: باید تلاش کرد تا به بهترین شکل ارباب رجوع را مورد تفقد و دلجویی قرار داد تا به خاطر نیازی مه دارد سرافکنده نباشد.

وی در پایان اضافه کرد: ائمه اطهار(ع) ابتدا نیاز مراجعین و ارباب رجوع را برطرف می‌ کردند و سپس او را مورد تکریم قرار می دادند و این امر باید در ادارات ما نیز بیش از پیش رواج داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار