نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نیروهای مسلح باید دارای سلامت روح، تعهد و اخلاق کاری باشند

نماینده ولی‌ فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم همواره از نیروهای انتظامی به دلیل برقراری امنیت قدردان هستند، گفت: نیروهای مسلح باید دارای سلامت روح، تعهد و اخلاق کاری باشند.
کد خبر: ۲۶۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 07October 2017

مردم همواره قدردان نیروهای انتظامی هستندبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌ فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در آیین صبحگاه و رژه نیروهای انتظامی استان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: این ایام فرصتی مغتنم برای بیان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جان‌برکفان نیروی انتظامی است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان با اشاره به اینکه مردم همواره از نیروهای انتظامی به دلیل برقراری امنیت قدردان هستند، افزود: نیروهای انتظامی باید با شناخت نقاط ضعف خود درصدد برطرف کردن آن‌ها برآیند و نقاط قوت خود را پررنگ‌تر به جامعه نشان دهند.

وی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت نیروهای انتظامی را خدمت تحت فرماندهی ولی امر مسلمین و نائب امام عصر (عج) برشمرد و اظهار کرد: تحت این فرماندهی بودن لوازمی نیز دارد که همه مردم، نیروهای مسلح و انتظامی باید به آن پایبند باشند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع)، رعب آفرین بودن برای دشمن را لازمه نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد : نخستین شاخصه رعب آفرینی بنا بر فرمایش امام سجاد (ع) داشتن عده است، باید بر عدد نیروها بیفزاییم تا ترس در دل دشمن بیندازیم.

حجت‌الاسلام نکونام کارآمدی را دیگر ویژگی نیروهای نظامی و انتظامی خواند و افزود: نیروهای مسلح باید قوی، قدر و توانمند باشند. داشتن فناوری‌ها و توانمندی‌ها نیز در مقابله با دشمن بسیار مهم است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان حراست از درون و برون را از دیگر توصیه‌های امام سجاد (ع) به نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: نیروهای مسلح باید دارای سلامت روح، تعهد و اخلاق کاری باشند.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: به هم پیوستگی در میان نیروهای نظامی باید همانند رأفت و رحمت در برخورد با مردم جاری باشد.

وی داشتن تدبیر در تمامی امور را دیگر ضرورت‌های نیروهای نظامی خواند و افزود: با تدبیر درونی به جامعه امنیت مدبرانه را القا کنیم.

حجت‌الاسلام نکونام داشتن ایمان را شاخص‌ترین ویژگی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: داشتن ایمان و انس با خدا در تمام لحظات و امور نیروهای نظامی بسیار مهم است لذا نباید گرفتار دنیاگرایی، ترس و ضعف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها