نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اجرای قانون برای رشد جامعه بسیار ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اجرای قانون برای رشد یک جامعه بسیار ضروری است، گفت: نیروی انتظامی خدمات خود را به گونه‌ای ارائه می‌دهد تا جامعه در چارچوب قانون حفظ شود.
کد خبر: ۲۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 07October 2017
نیروی انتظامی سخت مقابل افراد شرور بایستد/خوش اخلاقی یکی از امتیازات نیروی انتظامیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله »سید علیرضا عبادی» امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در نیروی انتظامی افرادی پرکار، فداکار و مباشر فعالیت می‌کنند و این نیروی فداکار در زوایای مختلف به ارائه خدمات پرداخته‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون برای رشد یک جامعه بسیار ضروری است، گفت: نیروی انتظامی خدمات خود را به گونه‌ای ارائه می‌دهد تا جامعه در چارچوب قانون حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدا شما را در رضای خود به کار گرفته است، افزود: بدانید که شغل شما عبادت است و تلاش کنید تا اجرای قانون همراه با اخلاق و دلسوزی و احترام باشد.

آیت‌الله عبادی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید سرسختانه در مقابل عده‌ای شرور ایستادگی کند، ادامه داد: افراد شرور به دنبال دشمنی و تهاجم هستند و اجرای قانون باید با عطوفت و مهربانی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه خوش اخلاقی یکی از امتیازات نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بر پایه احترام و دلسوزی دعوت جامعه به اجرای قانون را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار