استاندار آذربایجان‌‌ شرقی:

سپاه مظهر اقتدار کشور است

استاندار آذربایجان‌‌ شرقی گفت: سپاه پاسداران امروز مظهر اقتدار کشور است و همه ما تحت مدیریت داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنیم و این اعتقاد ماست.
کد خبر: ۲۶۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 07October 2017
سپاه شجره طیبه است و امروز مظهر اقتدار کشور استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی امروز شنبه در دیدار با فرماندهان رده‌‌های مختلف سپاه عاشورا، پاسداران را مردان روزهای سخت نامید و اظهار داشت: لشکر عاشورا در اذهان مردم منطقه آذربایجان اعم از تبریز، اردبیل، ارومیه و زنجان، یادآور تبعیت از ولی فقیه، حافظان نوامیس مردم، دفاع و ایثارگری است.

وی با بیان اینکه سپاه شجره طیبه است و آثار و برکاتش در داخل و خارج کشور قابل مشاهده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران امروز مظهر اقتدار کشور است و همه ما تحت مدیریت داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنیم و این اعتقاد ماست.

استاندار آذربایجان‌‌ شرقی با اعلام اینکه دو سه سالی است رهبر معظم انقلاب روی اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و مجموع برآوردها نشان می‌دهد باید با یک حرکت جمعی اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم، اذعان داشت: اصلی‌ترین ماموریت بنده در استان توسعه و ایجاد اشتغال است و این خواسته رئیس جمهوری نیز است.

وی جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال را جزو اولویت‌های کاری خود نامید و عنوان کرد: همه باید برای ایجاد فرهنگ کار کمک کنند، دولت عملاً استخدام خود را به کمترین میزان رسانده و باید توجه همه به سمت تولید و موضوعات دیگر اشتغالزایی معطوف شود.

خدابخش با بیان اینکه باید تبریز و آذربایجان را در شان خود بسازیم، افزود: برای بنده افتخار بزرگی است که در خدمت مردم آذربایجان و تبریز هستم و امیدوارم در بخش اقتصادی نیز به‌‌ مانند امنیت به یک دستاورد پایدار برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها