فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص):

خاطرات جنگ گنجینه‌ای عظیم است که باید به نسل جوان منتقل شود

سردار حسین یکتا بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان، ایثارگران را از ضروریات دانست و گفت: این خاطرات گنجینه‌ای عظیم است که باید به نسل جوان منتقل شود و نباید بگذاریم این خاطرات فراموش شود.
کد خبر: ۲۶۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 07October 2017

خاطرات جنگ گنجینه‌ای عظیم است که باید به نسل جوان منتقل شودبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سردار «حسین یکتا» فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) در همایش یاوران ولایت که با حضور رزمندگان، خانواده شهدا و نیروهای سپاه پاسداران حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد به نقل از حضرت امام خمینی (ره) که فرموده ؛ سال ها باید بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود، تأسی کرد و اظهار کرد: داستان کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام بعد از هزار و اندی سال تازه دارد رخ نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) به حضور دختر نیویورکی الاصل از منطقه شلمچه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وی خواستار بردن مقداری از خاک منطقه بود تا در غروب‌های دلگیر نیویورک برای دلتنگی‌هایش با‌ آن خاک درد و دل کند.

وی، تأکید کرد: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند و شهوت شهادت را در وجود خود بخشکانند؛ اما در ابر کامپیوتر خداوند، چیزی کم نمی شود و اینچنین شهدای گمنام را تشییع می کنند.

راوی دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است. شهدا خاطر خواه ما بودند که قبل از تولد نسل های جوان امروز برایشان کشته شدند. شهدا لباس تقوا پوشیدند و حضرت مهدی (عج) به آنها نگاه کرده و نظر کرده شده اند و با تاسی از آن‌ها شهای مدافع حرم با هدایت هوای نفس خود به‌گونه‌ای شدند که خداوند به زیبایی خریدار آن‌ها شد و در جامعه چه زیبا بزرگ شدند و جایگاه کسب کردند که از جمله این شهدا شهید سردار همدانی و شهید حججی است.

یکتا تبعیت بی چون و چرا از فرامین امام و ولی امر را یادآور شد و افزود: شهدای ما کافه دنیا را بر هم زدند و امروز دیگر نامی از رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تا 25 سال دیگر نامی از این رژیم نیز وجود نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص)، با بیان اینکه کار آمریکا و اسرائیل تمام است،‌ اظهار کرد: هر چه به ظهور نزدیک می‌شویم، هوا ابری‌تر می‌شود و ریزش‌ها بیشتر می‌شود. حسین همدانی و شهید حججی نیز از جمله اینها بودند.

یکتا تصریح کرد: نتیجه انقلاب ما به سراسر دنیا منتقل شده است و همه از انقلاب ما به عنوان الگو استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ میگفتیم که تا کربلا یک یاحسین دیگر و خیلی افراد ما را مورد تمسخر قرار دادند ولی امروز شاهد همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی هستیم که سالانه میلیونها نفر از کشور در این اجتماع و همایش پیاده روی کربلا حضور دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جبهه حق دارد نتیجه می‌گیرد، گفت: ما امروزه شاهد شکل‌گیری بسیج جهان اسلام هستیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) اظهار کرد: هنوز جنگ تغییر نکرده است و فقط از نوع جنگ سخت به جنگ نرم، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تغییر حالت داشته است و ما باید با بصیرت در سنگر این جبهه ایستادگی کنیم و دشمن را شکست دهیم.

یکتا بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان، ایثارگران و ... را از ضروریات دانست و گفت: این خاطرات گنجینه‌ای عظیم است که باید به نسل جوان منتقل شود و نباید بگذاریم این خاطرات فراموش شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار