خجسته:

شهید «همدانی» بسیاری از توطئه‌های استکبار را در کشور خنثی کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید «همدانی» الگوی جامع برای جوانان مومن و انقلابی است گفت: شهید «همدانی» بسیاری از توطئه‌های استکبار را در کشور خنثی کرد.
کد خبر: ۲۶۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 07October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «امیر خجسته»،  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی با تأکید بر اینکه سرلشکر شهید «همدانی» از جمله طراحان بزرگ نظامی کشور و جهان اسلام بود اظهار داشت: وی از مستشاران ایران در سوریه بود که نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل را با بصیرت تحلیل و نقش‌ بر‌آب کرد.

وی عنوان کرد: نقش شهید همدانی در امنیت ملی و امنیت حاکم بر تهران بزرگ بسیار اثرگذار بود که در اتفاقات و جریانات فتنه سال 88 با ظرافت و دقت بسیار در تهران عمل کرد و بسیاری از توطئه‌های استکبار را در کشور خنثی ساخت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از اسارت در دوران دفاع مقدس شهید همدانی را می‌شناختم عنوان کرد: در زمان قبول مسئولیتم در پست‌های مختلف همواره از راهنمایی‌ها و مشورت‌ با شهید همدانی برخوردار می‌‌شدم.

خجسته با تأکید بر اینکه سردار همدانی لباس نظامی بر تن داشت ولی در بین مردم چهره نظامی نداشت بیان کرد: نظرات و پیشنهادات ایشان در زمینه فرهنگی در سطح بین المللی اثرگذار بود ضمن اینکه وقتی در تهران حضور داشت سیمای فرهنگی ایشان انقلاب فرهنگی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به شخصیت شهید همدانی در حوزه اجتماعی اظهار داشت: آقای همدانی آسیب‌های اجتماعی را به خوبی می‌شناخت و در حوزه سیاسی نیز بصیرت داشت و تحلیلگر بین المللی خوبی در مسائل سیاسی بود و سخنش این بود که نباید در اردوگاه انقلاب هیچ گونه ریزشی داشته باشیم و ضد انقلاب باید حذف شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به سفر خود به سوریه، دمشق و حلب اشاره کرد و گفت: در سوریه وقتی خدمت ایشان رسیدم حقیقتا سوریه و کاخ بشار اسد در معرض سقوط بود که حضور ایشان جیش الشعبی را ایجاد کرد و این اقدام بسیار بزرگی بود چرا که ارتش سوریه خسته بود و توان مبارزه با دشمن را نداشت.

خجسته با تأکید بر اینکه شهید همدانی نفس جدیدی را به سوریه بخشید اعلام کرد: هم اکنون 1.5 میلیون نفر از این افراد در سوریه در حال فعالیت هستند ضمن اینکه در حلب نام ایشان لرزه بر اندام بی وجود عناصر داعش می‌انداخت به گونه‌ای که از منطقه می‌گریختند و با منطقه را بهم می‌ریختند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی از منجیان سوریه بود که با نظارت اثرگذارش سوریه را نجات داد تصریح کرد: حفظ امنیت سوریه در گروه سردار همدانی‌ها و سردار سلیمانی‌هاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار همدانی برای بشریت، جهان اسلامی و مستضعفین الگوی جامعی است افزود: سردار همدانی تمام الگوهای اسلام را دارا بود و می‌تواند نمونه خوب و جامعی برای نسل جوان ما باشد.

خجسته اظهار داشت: در سوریه مردم مناطق حلب، دمشق و نواحی سوریه سردار همدانی را به عنوان الگوی خود می‌دیدند چرا که خلوص نیت و صداقت در گفتار و عمل ایشان بسیار اثرگذار بود و نمی‌گذاشت کسی به بیراهه برود و با صحبت و سخنرانی‌هایش افراد را هدایت می‌کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها