مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرستان لنگرود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌‌های دفاع مقدس گیلان گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس روز دوشنبه 24 مهرماه در لنگرود تشییع و در دانشکده پیراپزشکی این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ - 08October 2017

تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرستان لنگرودبه گزارش دفاع پرس از رشت، «رسول جلایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع پیکر تازه تفحص شده یک شهید گمنام در شهرستان لنگرود خبر داد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه این شهید والامقام در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، گفت: پیکر مطهر این شهید 18 ساله ساعت 9 صبح روز دوشنبه 24 مهرماه 96 از سپاه شهرستان لنگرود تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

جلایی در ادامه خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در دانشکده علوم پزشکی شرق گیلان واقع در ابتدای جاده لیلاکوه شهرستان لنگرود تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی مراسم وداع با این شهید گرانقدر را نیز روز یکشنبه 22 مهر ماه در مسجد شهدای لنگرود اعلام کرد و از مردم شریف و شهیدپرور شهرستان لنگرود و حومه دعوت کرد برای پاسداشت حرمت خون این  شهید گمنام در مراسم تشییع و تدفین این کبوتر خونین‌بال حضوری پرشور داشته باشند.

 

در حال حاضر 126 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در 46 نقطه از استان گیلان تدفین شده‌‌اند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار