تدوین عملکرد شرکت آب منطقه‌ای سمنان در دوران دفاع مقدس

در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان بر تدوین عملکرد شرکت آب منطقه‌ای این استان در دوران دفاع مقدس تاکید شد.
کد خبر: ۲۶۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ - 08October 2017

تدوین عملکرد  شرکت آب منطقه ای استان سمنان در دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با «ایرج حیدریان» مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان، دفاع مقدس را به عنوان دوران شکوهمند و اقتدار نظام اسلامی نام برد و انتقال تجربیات آن دوران به نسل حاضر جامعه و آیندگان را یک وظیفه انقلابی دانست.

وی در خصوص اهمیت دانشنامه استانی و دائرةالمعارف دفاع مقدس بیان داشت: هدف از تدوین دانشنامه تبین تاریخ و فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس استان در طول جنگ تحمیلی، دستیابی محققان به منبع مستند، جامع و معتبر در حوزه دفاع مقدس، انتقال دانش‌‌های مربوط به دفاع مقدس به نسل‌های حال و آینده، اطلاع‌رسانی علمی و شفاف به افکار عمومی در همه ابعاد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌باشد.

سلامی برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان جوان دستگاه‌های اجرایی را در انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و خواستار توجه لازم در این زمینه شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در خصوص جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس گفت: جمع‌آوری آثار و خاطرات رزمندگان و ایثارگران جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود.

حیدریان خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دعوت از رزمندگان و پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در مراسمات برای کارکنان جهت تحول فکری، روحی و روانی بسیار اثرگذار و مثمرثمر می‌باشد.

وی انتقال تجارب و خاطرات دفاع مقدس برای نسل‌ کنونی و آینده را یک ضرورت دانست و همکاری و تعامل افزون‌تر شرکت آب را در زمینه جمع‌آوری، ثبت، تدوین و چاپ آثار رزمندگان اعلام کرد.

در این جلسه مقرر شد شناسایی و تهیه بانک اطلاعات از رزمندگان، جمع‌آوری آثار و اسناد رزمندگان و پیشکسوتان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان در مراسم‌های دفاع مقدس، برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان، انعکاس خبرها، گزارشات و فعالیت‌ها با موضوع دفاع مقدس در خبرگزاری دفاع مقدس، در قالب یک تفاهمنامه پیگیری و اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها