سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

۱۹۷ مرکزی برای تعامل مردم با پلیس است

رییس پلیس پایتخت گفت: مرکز ۱۹۷ برای یک ارتباط نزدیک و تعامل دو سویه مردم و پلیس راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۶۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 08October 2017
۱۹۷ مرکزی برای تعامل مردم با پلیس استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار«حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه دیدار مستقیم مردم با مسئولان ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی و عملکرد سامانه ۱۹۷ از سال‌های گذشته تاکنون اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ پلی برای ارائه شکایت، گله‌مندی، تقدیر و تشکر از تلاش‌های ماموران پلیس است.

وی ادامه داد: اغلب حضور مردم در سامانه ۱۹۷ توقیف خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات است و امروز به دلیل همزمانی با هفته نیروی انتظامی از تعداد بسیاری تعهد گرفته و خودروی آن‌ها آزاد می‌شود.

سردار رحیمی افزود: در مجموع امروز به ۵۹۰ پرونده رسیدگی شد که از این تعداد ۱۷۱ پرونده مربوط به خانم‌ها و مابقی، مرتبط با آقایان است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: تلاش ما این است علاوه بر اینکه قانون را با حساسیت دنبال کنیم آنجایی که زمینه مساعدت باشد با مساعدت کار را انجام دهیم.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حمله به بانک‌ی در تهران که با تفنگ ساچمه‌ای انجام شده بود چند نفر دستگیر شدند؟ گفت: در این خصوص تا کنون ۵ نفر دستگیر شدند که حمله آن‌ها در حد شکستن شیشه جلو بانک بوده است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار