سردار اسدی:

شهید همدانی سند افتخار مردم همدان است

سردار جعفر اسدی گفت: شهید «حسین همدانی» سند افتخاری برای مردم شریف و ولایت‌مدار همدان است و مردم این خطه باید به این شهید گرانقدر افتخار کنند.
کد خبر: ۲۶۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 08October 2017

شهید همدانی سند افتخار مردم همدان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «جعفر اسدی» در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید «حسین همدانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: امروز همه چیز خود را مدیون امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری هدایت کننده کشتی انقلاب به سمت رستگاری هستند، افزود: در حماسه بزرگ عاشورا در کربلا دو نمونه سردار حضور داشت؛ اول سردارانی که سر خود را فدا کردند و جان دادند و دوم سردارانی همچون امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) که پیام عاشورا را به همه جهان انتقال دادند.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا پیام و راه و مسیر شهدا را به همه جهانیان منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا این است که ما مسیر خود را پیدا کنیم، یادآور شد: باید فرهنگ عاشورایی و شهادت را بیش از پیش بشناسیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهید «حسین همدانی» با اخلاص و ایثار در راه دفاع از وطن و دین ورود پیدا کرد و این مهم باید الگویی برای همه ما باشد تا در مسیر این شهید والامقام حرکت کنیم.

سردار اسدی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس یادآور شد: مردم همدان معلمی توانمند همچون آیت‌الله «سید اسدالله مدنی» داشتند و در طول دوران دفاع مقدس با پیروی از ایشان راهی جبهه‌های نبرد با دشمن بعثی شدند و مقاومت کردند.

وی گفت: این تلاش علما و خانواده رزمندگان بود که  سبب شد تا جبهه حق در مقابله با دشمن بعثی پیروز شود.

سردار اسدی همچنین بیان داشت: امروز به لطف خداوند و رهنمودهای ولی فقیه خط مقدم جبهه‌های نبرد مقاومت به آن سوی دریای مدیترانه رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر برای مقابله با دشمنان اسلام به عراق و سوریه نمی‌رفتیم و اگر امروز مدافعان حرم نبودند این انفجارهای عراق و سوریه، در ایران اتفاق می‌افتاد و باید همیشه قدردان کسانی باشیم که این امنیت را برای ما ایجاد کرده‌اند.

سردار اسدی ادامه داد: شهید همدانی سند افتخاری برای مردم شریف و ولایت‌مدار همدان است و مردم این خطه باید به این شهید گرانقدر که از دوران نوجوانی فردی با تقوا و با ایمان بود افتخار کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان همسر و فرزندان شهید همدانی را نیز از مجاهدان واقعی دانست و افزود: شک ندارم که اگر کسی با قلب و دلی پاک خواسته‌‌ای از شهید همدانی داشته باشد به بزرگی و عظمت این شهید عزیز مستجاب می شود چرا که سردار «حسین همدانی» زنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها