تشییع پیکر یک شهید دفاع مقدس در مسجد بلال

پیکر مطهر شهید پرویز قرایی ظهر امروز در مسجد بلال تشییع شد.
کد خبر: ۲۶۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 08October 2017
تشییع پیکر یک شهید دفاع مقدس در مسجد بلال
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده «پرویز قرایی» همزمان با هفتمین روز شهادت سیدالشهدا (ع) در مسجد بلال صدا و سیما با حضور علی‌عسگری رییس صدا و سیما و خانواده معزز شهید برگزار شد.
 
مراسم ‌وداع با پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دماوند برگزار می شود.
 
براساس این گزارش، چهارشنبه ۱۸ مهر ماه پیکر مطهر شهید قرایی در امامزاده محمد شلمبه دماوند به خاک سپرده خواهد شد؛ همچنین مراسم یادبودی روز پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۴ در مسجد گیلاوند برگزار می شود.
 
برادر شهید پرویز قرایی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: فعالیت های انقلابی برادرم به پیش از پیروزی انقلاب باز می گردد.
 
وی افزود: پرویز بعداز پیروزی انقلاب در گمنامی به مبارزه با منافقین پرداخت تا آنجایی که به دنبال گروهک های منافق به استان های غربی سفر کرد.
 
برادر شهید قرایی خاطرنشان کرد: پرویز مزد تلاش های انقلابی‌اش را در دوران جنگ تحمیلی گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. امیدوارم رهروی خوبی برای شهدا باشیم.
 
شهید تازه تفحص شده «پرویز قرائی» از شهدای دوران دفاع مقدس و اهالی روستای گلدشت پایین بخش مرکزی شهرستان دماوند بود که پس از ۲۷ سال در خاک عراق شناسایی شد و میهن اسلامی بازگشت.
 
پرویز قرایی متولد ۱۳۳۶، متاهل و از کارمندان شهرداری کرمانشاه بود. وی در عملیات والفجر ۹ و منطقه سلیمانه به خیل شهدا پیوست.
 
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار