آیت‌الله علوی‌گرگانی:

تقویت پلیس موجب افزایش روحیه کارکنان آن می‌شود

یکی از مراجع عظام تقلید در قم با قدردانی از زحمات پلیس در برپایی امنیت دهه اول محرم گفت: تقویت پلیس از همه نظر موجب افزایش روحیه کارکنان آن می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 08October 2017
تقویت پلیس موجب افزایش روحیه کارکنان آن می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «سید محمدعلی علوی‌گرگانی» امروز (یکشنبه 16 مهر) در دیدار سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، با تقدیر از نیروی انتظامی برای تامین امنیت دهه اول محرم اظهار داشت: انصافا امنیت در دهه اول محرم در سراسر کشور به خوبی حفظ شد که این امر جای تقدیر فراوان از نیروهای پرتلاش انتظامی دارد.

وی امنیت را شرط اول حیاتی هر جامعه دانست و افزود: همه نیازمند امنیت در کشور هستند، تا امنیت نباشد هیچ یک از قشرهای جامعه نمی توانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

این مرجع تقلید شیعه، مساله امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی باید به تعهد خود در رابطه با تامین امنیت در کشور عمل کند و قوانین مرتبط با آن را که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به تصویب رسیده با قدرت اجرایی کند.

وی افزایش اعتبارات نیروی انتظامی توسط دولت را خواستار شد و خاطرنشان کرد: تقویت پلیس از نظر اعتبارات مالی، تجهیزات و وسایل مورد نیاز علاوه بر ارتقاء امنیت موجب افزایش روحیه کارکنان پلیس می شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، متذکر شد: فضای مجازی یک نعمت است، ولی باید با مفاسد آن برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار