فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم توجه دستگاه‌های فرهنگی به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان ایلام پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را مستلزم کار فرهنگی دانست و بر لزوم ورود دستگاه‌های فرهنگی در این حوزه تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 08October 2017
لزوم توجه دستگاه های فرهنگی به پیشگیری از آسیب های اجتماعیبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «نورعلی یاری» صبح امروز در همایش «پلیس، امنیت و اصناف» که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: ما با حمایت‌های اصناف و بازاریان و و ظرفیت بسیار خوبی که در نیروی انتظامی استان وجود دارد امنیت و آرامش را برای مردم محقق کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش عزم همگانی می‌طلبد گفت: اگر حمایت مردم و تعامل مسئولان نباشد طبیعی است امنیت مطلوب و پایدار در جامعه نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام به شهادت شهید حججی اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که نظام ما را بیمه کرد شهادت شهید حججی بود، آن شهیدی که در خارج از مرزها برای امنیت ایران اسلامی و دفاع از مظلومان جانانه دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید و پیکر مطهر بی‌سرش هم که همه دیدند که چه انقلابی در جامعه به پا کرد.

وی به شهادت شهید «زینی‌وند» رئیس کلانتری شهرستان دره‌شهر که در ظهر عاشورا به شهادت رسید نیز اشاره و تصریح کرد: این شهید عزیز برای اینکه صلح و سازش را در بین دو طایفه برقرار کند جان شیرین خود را فدا کرد.

سردار یاری گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش جهادی در جامعه انجام دهند تا شاهد این حوادث ناگوار همچون شهادت شهید زینی‌وند نباشیم.

وی پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را مستلزم کار فرهنگی دانست و بر لزوم ورود دستگاه‌های فرهنگی در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار