۴۰۰ بسیجی از «نمین»‌ به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: ۴۰۰ بسیجی از نمین‌ به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ - 08October 2017
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ «شاپور حسن‌زاده»، فرمانده سپاه ناحیه نمین ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور شهرستان نمین اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور خواهران و برادران شهرستان نمین از ابتدای آذرماه امسال برنامه‌ریزی شده که در قالب این کاروان‌ها 400 نفر از بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 478 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق و المان‌های عملیاتی بازدید کرده بودند، گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا روند برگزاری این کاروان‌ها بهتر و کیفی‌تر از سال‌های گذشته باشد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه نمین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان‌های راهیان نور دانست و بیان کرد:‌ زیارت مزار و یادمان‌های شهدا والامقام هشت سال دفاع مقدس و معرفی معارف و تعالیم دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این کاروان‌هاست.

حسن‌زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا حضور نسل جوان و نوجوان در این کاروان‌ها گسترده و پرشور باشد چرا که شرکت آنها در این کاروان‌ها و حضور در مناطق عملیاتی زمینه‌ساز نهادینه شدن آرمان‌های شهدا و رزمندگان در آنها شده و روحیه ایثارگری و جهاد را در آنها تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور رسالتی برای معرفی از جان گذشتگی و پایمردی رزمندگان اسلام به تمامی آحاد جامعه است، افزود: هر فردی که در این مناطق حضور می‌یابد در صورتی که بتوانیم برنامه‌های مناسبی برای آنها در مدت حضورشان در مناطق عملیاتی اجرا کنیم خود به عنوان سفیری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه نمین اظهار کرد: اعزام کارون های راهیان نور به مناطق عملیاتی یکی از موثرترین و مهمترین برنامه‌ها در راستای تهاجم دشمنان در عرصه‌های مختلف به کشور است چرا که در کنار تاثیرات فرهنگی مختلفی که این کاروان‌ها دارد، یک نوع نمایش قدرت نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها