عصر امروز صورت گرفت؛

حضور خانواده شهیدان «علی جنگروی» و «مجتبی کریمی» بر سر مزار شهیدان‌ خود

در پی شناسایی پیکر شهیدان «علی جنگروی» و «مجتبی کریمی»، خانواده‌های این شهیدان والامقام بر سر مزار لاله‌های پرپر خود حاضر شدند.
کد خبر: ۲۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ - 08October 2017
حضور خانواده شهیدان «علی جنگروی» و «مجتبی کریمی» بر سر مزار شهیدان‌ خود
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم استقبال از خانواده شهیدان «علی جنگروی» و «مجتبی کریمی» که به تازگی شناسایی شده‌اند، امروز (یک‌شنبه) با حضور برخی فرماندهان دفاع مقدس و همرزمان این دو شهید والامقام و جمع کثیری از مردم در آستان مقدس شهدای گمنام ولایت تهران برگزار شد.

در این مراسم که سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «مرتضی صفاری» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) و سردار «حسین الله‌کرم» از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، حضار به صورت ویژه از خانواده این دو شهید والامقام استقبال کردند و در ادامه خانواده شهیدان با لاله‌های پرپر خود که تاکنون مدال گمنامی بر سینه خود داشتند، دیدار کردند.

در ادامه این مراسم، مادر شهید «مجتبی کریمی» طی سخنانی اظهار داشت: به جوانان توصیه می‌کنم که از راه خدا و اهل بیت (ع) دور نشوند و سرباز امام زمان (عج) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشند.

وی افزود: وقتی امام خمینی (ره) فرمان دادند، مجتبی وظیفه خود دانست که به جبهه برود.

مادر شهید کریمی با بیان اینکه یک‌بار مجتبی به خواب خواهرش آمده بود، ادامه داد: خواهرش در خواب از او پرسیده بود «مجتبی کجایی؟ چرا نیامدی؟» و مجتبی پاسخ داده بود که «من خیلی وقت است که آمده‌ام»

وی همچنین اظهار داشت: یک‌بار هم من مجتبی را در خواب دیدم که دارد با پدرش کار می‌کند؛ از او پرسیدم «مجتبی! کِی آمدی؟» و او پاسخ داد که «من همیشه همین‌جا بودم و الآن آمده‌ام که کمک آقاجون کنم».

مادر شهید کریمی افزود: من همیشه حضور مجتبی و پدر خدابیامورزش را در خانه حس می‌کنم.

وی تصریح کرد: این خانواده‌هایی که امروز به اینجا آمده‌اند، همگی خانواده‌ی من هستند، و من امروز خیلی خوشحالم و گریه نمی‌کنم، همانگونه که روز جبهه رفتن فرزندم گریه نکردم.

این مادر شهید والامقام با بیان اینکه فرزند من برای رضای خدا به جبهه رفت، افزود: آیا کسی که با خدا معامله کرد، باید گریه کند؟ خدا را شکر که فرزندم برگشت.

در این مراسم همچنین برادر شهید «علی جنگروی» طی سخنانی به بیان فضایل اخلاقی برادر شهید خود پرداخت و سپس سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «حسین الله‌کرم» از فرماندهان دوران دفاع مقدس که افتخار فرماندهی این دو شهید والامقام و شهدای بسیاری را داشته‌اند، طی سخنانی به بیان خاطرات و فضایل اخلاقی این شهیدان پرداختند.

در پایان این مراسم، خانواده شهیدان «علی جنگروی» و «مجتبی کریمی» مورد بدرقه گرم حضار قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار