گاف‌های «ترامپ» گریبان هم‌حزبی‌اش را نیز گرفت؛

«کورکر» خواست وزیر خارجه شود، گفتم متشکرم/ او بانی مهم «برجام» است!

«ترامپ» بدون توجه به اینکه «باب کورکر» رهبر مخالفان «برجام» در «سنا» بود، هم‌حزبی خود را آماج حملات لفظی‌اش قرار داد و گفت: «کورکر» خواست وزیر خارجه‌ام شود، گفتم متشکرم؛ او بانی مهم برجام است.
کد خبر: ۲۶۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ - 08October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، پیام‌های توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا این‌‌باره گریبان‌گیر «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی «سنا» که از هم‌حزبی‌هایش نیز به‌شمار می‌رود شد.

رئیس جمهور آمریکا در این باره اعلام کرد: سناتور «باب کورکر» به من التماس کرد که از او برای انتخاب مجدد در «تنسی» حمایت کنم. من گفتم نه و او هم کناره‌ گیری کرد. (او گفت که بدون تائید من نمی‌ تواند پیروز شود.)

«دونالد ترامپ» ادامه داد: وی همچنین می‌ خواست وزیر خارجه شود، اما من گفتم نه، متشکرم. او تا حد زیادی بانی توافق وحشتناک با ایران است.

وی در ادامه افزود: در نتیجه انتظار دارم او در برابر برنامه‌ های ما مانع‌ تراشی کند. او حتی جرأت نداشت تنها در انتخابات شرکت کند.

لازم به ذکر است، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنای این کشور و از جمهوریخواهان ایالت تنسی چندی پیش اعلام کرده بود که در انتخابات سال ۲۰۱۸ سنا شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است، ادعای مضحک ترامپ درباره نقش این سناتور در برجام نیر گاف بزرگی برای وی به شمار می آید؛ چرا که کورکر رهبر مخالفان برجام در سنا بود!

منبع: شفقنا
نظر شما
پربیننده ها