وزیر خارجه بحرین:

جشن توافق هسته‌ای دیگر تمام شده است

«خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» همزمان با تحرکات دولت آمریکا در خصوص «برجام» مدعی شد که توافق هسته‌ای با ایران در آستانه نابودی است.
کد خبر: ۲۶۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ - 08October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در تازه‌ترین اظهارات ضد ایرانی مدعی شد که ایران کشوری تهدید کننده است.

«خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» عصر یکشنبه و به دنبال سخنرانی‌های سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان حساب توییتری خود مدعی شد که ایران کشوری تهدید کننده است و ابراز داشت که سید حسن نصرالله از ایران حمایت می‌کند.

وزیر خارجه بحرین که در توییت‌های خود همیشه ارادتش به اربابان سعودی خود را نشان می‌دهد، نوشت: «عربستان سعودی با احترامی که دنیا به قدرت مواضع و اراده راسخ و طرح توسعه عظیمش دارد، ایران و حزب‌الله را ناراحت کرده است».

وی گفت که «جشن توافق هسته‌ای تمام شده و دیگر کور سویی ندارد به همین دلیل به دنبال راه خروجی هستند».

دبیر کل حزب‌الله لبنان امروز در سخنرانی خود عربستان را مسبب اوضاع یمن دانست و تأکید کرد گه این کشور مانع گفت‌وگو یمنی-یمنی و بحرینی-بحرینی می‌شود.

اظهارات توهین آمیز وزیر خارجه بحرین در خصوص ایران و حزب‌الله در حالی منتشر می‌شود که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید نکند.

منبع: دنیای اقتصاد
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار