امنیت و آرامش کشور مدیون شهدایی است که در راه نظم و امنیت به شهادت رسیده‌اند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و آرامش کشور مدیون شهدایی است که در راه نظم و امنیت به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۲۶۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ - 08October 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده معظم شهید سرتیپ دوم «علیرضا همایی فصیح» اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق پیدا کردیم در هفته نیروی انتظامی با سفر به قم، حرم مطهر حضرت معصومه(س) را زیارت و با مراجع معظم و همچنین با خانواده معظم شهید همایی فصیح دیدار کنیم.

وی افزود: ما قدردان شهدا و خانواده معظم آنها هستیم، امنیت و آرامش کشور عزیزمان را مدیون شهدایی هستیم که در راه نظم و امنیت به شهادت رسیده اند .

فرمانده ناجا ادامه داد: شهدای عزیز ناجا  به گردن ما خیلی حق دارند، نیروی  انتظامی  هم وظیفه دارد که در قبال خانواده شهدا  با تمام قوا هر خدمتی را که بتواند انجام دهد.

وی یادآور شد: از مدت ها پیش به دنبال فرصتی بودم تا خدمت این خانواده  شهید عزیز برسم که امروز توفیق حاصل شد.

فرزند شهید نیز اظهار داشت : ما از تشریف فرمایی حضرت عالی و همکاران پدرم خوشحالیم،  چون یاد پدرمان را برایمان زنده می کنید که با همین لباس وارد منزل می شدند.

"محمد همایی فصیح " ادامه داد: از فرمانده انتظامی استان قم نیز کمال تشکر را داریم که به طور دائم به ما و خانواده همه شهدای نیروی انتظامی در استان سرکشی می کنند، همچنین از تمام رسانه ها مخصوصا صدا و سیما تشکر می کنم که در اطلاع رسانی و  معرفی شهدا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها