تولیت حرم حضرت معصومه(س):

همکاری با پلیس موجب گسترده شدن چتر امنیت در کشور می‌شود

«آیت الله سعیدی» گفت: دیدار فرمانده نیروی انتظامی با مراجع تقلید نشان‌دهنده همبستگی این نهاد اجتماعی با مراکز دینی است و امیدواریم این همکاری‌ها موجب گسترش چتر امنیت در کشور شود.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ - 09October 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دیدار سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در سایه رهبری به شکلی شایسته به اجرای وظایف خویش می‌پردازد، چراکه نیروی انتظامی نهالی است که از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی روز به‌روز رشد کرده و اعتبار خاصی را کسب کرده است.

وی افزود: هیچ پلیسی در دنیا اعتقادهای مذهبی نیروهای انتظامی کشور ما را ندارد و این اعتقادها، رسالت و نشاط خاصی را در میان کارکنان نیروی انتظامی به وجود آورده است.

امام جمعه موقت قم با اشاره به عنصر معنویت و محبوبیت در نیروی های انتظامی گفت: به طور معمول در دنیا جایگاه نیروهای پلیس نزد مردم روز به روز کاهش می یابد اما این وضعیت در ایران به طور کامل متفاوت بوده و سطح اعتماد مردم به ناجا ارتقا یافته است.

سعیدی با اشاره به این که کارکنان ناجا باید با پاسداری و مراقبت از دستاوردها، جایگاه خویش را حفظ و ارتقا بخشند گفت: حضور فرماندهان نیروی انتظامی در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید نشان دهنده همبستگی این نهاد اجتماعی با مراکز دینی است و امیدواریم این همکاری ها موجب گسترش چتر امنیت کشور در عرصه های مختلف شود.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت کشور به ویژه شهر مقدس قم گفت: ما قدردان این خدمات صادقانه هستیم و برای توفیق های روز افزون نیروی انتظامی دعا می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار