سردار رحیمی:

پلیس عرصه را بر خلافکاران تنگ کرده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی با خلافکاران برخورد و عرصه را بر آنان تنگ کرده است.
کد خبر: ۲۶۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ - 09October 2017
پلیس عرصه را بر خلافکاران تنگ کرده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی بر اساس جامعه محوری توانسته در ابعاد مختلف با نگاهی برادرانه به مردم خدمات ارائه کند.
 
وی با بیان اینکه متولی نظم در جامعه‌ نیروی انتظامی‌ است، ادامه داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی با خلافکاران برخورد و عرصه را بر آنان تنگ کرده است.
 
سردار رحیمی بیان داشت: همزمان با بازگشایی مدارس و ایام محرم با برنامه‌ریزی کامل و بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، آنچنان نظمی برقرار شد که مردم نگران نباشند.
 
وی افزود: روزانه بیش از 35 هزار تماس تلفنی با پلیس گرفته می‌شود که 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود و تمام تلاش ما این است که بین 7 تا 9 دقیقه در محل حاضر شویم.

سردار رحیمی به بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر در تهران نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته بیش از 8 تن مواد مخدر کشف شد و ده‌ها تیم نیز منهدم شدند.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است، گفت: بر این اساس فضای تهران را برای قاچاقچیان و خرده‌فروشان ناامن خواهیم کرد و با اشراف بسیار خوب بر باندها حدود 70 درصد جرایم‌ کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: 30 درصد از کل جرایم فضای مجازی در تهران صورت می‌گیرد و خوشبختانه در حوزه کشف جرایم فضای مجازی رشد 70 درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها