دفاع پرس از آخرین تحولات سوریه گزارش می‌دهد؛

درگیری شدید میان گروهک‌های تروریستی در کلیه جبهه‌ها/ نبرد ارتش و مقاومت اسلامی با داعش در المیادین

وقوع درگیری‌های شدید میان گروهک‌های تروریستی در تمام جبهه‌های نبرد در سوریه و پیشروی ارتش این کشور و مقاومت اسلامی در شهر المیادین از مهم‌ترین اخبار تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته است.
کد خبر: ۲۶۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ - 09October 2017
درگیری شدید میان گروهک‌های تروریستی در کلیه جبهه‌ها/ نبرد ارتش و مقاومت اسلامی با داعش در المیادینبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، همزمان با پیشروی‌های گسترده ارتش عربی سوریه و مقاومت اسلامی (حزب‌الله و لشکر فاطمیون) در جبهه‌های مرکزی، شرقی و جنوبی این کشور، گروهک‌های تروریستی با یکدیگر در تمام جبهه‌های مهم تحت کنترل خود در سوریه درگیر شدند.

طی درگیری میان تروریست‌های گروهک «احرارالشام» و هیأت «تحریرالشام» در شهرک ارمناز در شمال استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه، سه تن از تروریست‌های تکفیری وابسته به 2 طرف به هلاکت رسیدند.

در غرب استان درعا نیز طی یک سلسله درگیری میان تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه و گروهک تکفیری داعش نیز تعدادی از نیروهای طرف‌های درگیر کشته و زخمی شدند.

درگیری میان تروریست‌های داعش و ارتش آزاد به حومه پایتخت سوریه نیز کشیده شد. کانون این درگیری‌ها، محلات «زین» و «حجرالاسود» در حومه شهرک «یلدا» در جنوب شهر دمشق بود.

شبه‌نظامیان کرد نیز همزمان با این درگیری‌ها، علاوه بر تصرف روستای «تل کسره» در شمال غرب استان دیرالزور، همچنان به نبرد با تروریست‌های داعش در شهر رقه پایتخت خلافت خودخوانده این گروهک تکفیری مشغول هستند.
 
منابع محلی در شهر رقه روز گذشته نیز اعلام کردند که طی 4 روز گذشته در جریان حملات جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به محله‌های این شهر دست‌کم 250 غیرنظامی کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
 
فعالان سوری تأکید کردند که حملات جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به رقه از ماه ژوئیه گذشته تا اکتبر جاری به کشته شدن  1 هزار و 117 تن از جمله 267 کودک و 164 زن منجر شده است.
از سوی دیگر منابع محلی در دیرالزور گزارش دادند که تروریست‌های تکفیری داعش به صورت دسته‌جمعی از این شهر فرار کردند که در بین فراری‌ها چهره‌های سرشناس این گروهک تروریستی نیز به چشم می‌خورد.
 
خبرنگار سانای سوریه نیز گزارش داد که ارتش این کشور و متحدان آن در حال گسترش منطقه تحت سیطره خود در شهر المیادین هستند و در درگیری‌هایی که با گروهک تروریستی داعش داشته‌اند،‌ عرصه را بر آنها تنگ کرده‌ و توانسته‌اند برخی از عناصر این گروهک را که بیشتر آنها از عوامل انتحاری بودند به هلاکت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار