جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شهید مهدوی و همرزمانش نخستین سیلی را در خلیج فارس به آمریکا زدند

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه شهید مهدوی و هم‌رزمانش در خلیج فارس سیلی محکمی به آمریکا زدند گفت: حماسه عاشورایی شهید مهدوی و همرزمانش نخستین سیلی بود که به آمریکا در خلیج فارس زده شد.
کد خبر: ۲۶۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 09October 2017
حماسه بزرگ عاشورا الگوی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار پاسدار «علیرضا تنگسیری» جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در سی‌امین سالگرد شهدای سرافراز خلیج فارس در مبارزه مستقیم با آمریکای جنایتکار در گلزار شهدای بحیری زادگاه شهید مهدوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه‌ساز خلیج فارس اظهار داشت: شهید مهدوی و هم‌رزمانش در 16 مهر سال 66 حماسه‌ای در مقابله با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس آفریدند که در همیشه تاریج ثبت شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را نشأت گرفته از حماسه و فداکاری شهدای گرانقدر دانست و افزود: شهدا با فداکاری و ایثار برای کشور عزت آفریدند که حماسه شهید مهدوی در دریا یکی از نشانه‌های عزت ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه شهید مهدوی و هم‌رزمانش در خلیج فارس سیلی محکمی به آمریکا زدند خاطرنشان کرد: حماسه عاشورایی شهید مهدوی و همرزمانش نخستین سیلی بود که به آمریکا در خلیج فارس زده شد.

وی با بیان اینکه شهدای حماسه خلیج فارس هیمنه آمریکا در خلیج فارس خرد کردند خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن با سلاح‌های پیشرفته در رویارویی با رزمندگان اسلام در سال 1366 در خلیج فارس قرار گرفت ولی شهید مهدوی و هم‌رزمانش با کمترین امکانات اولیه یک حماسه عاشورایی رقم زدند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شهید مهدوی و بیژن گرد در شرائط خاص خانوادگی در حماسه خلیج فارس شرکت کردند، بیان کرد: شهید مهدوی و یارانش به سبب اینکه برای خدا قیام کردند جاوید و زنده هستند چراکه شهید مهدوی بعد از پنج سال می‌خواست فرزندش را ببیند و شهید «گرد» در هنگام تولد فرزندش به این نبرد اعزام شد که در راستای اجرای فرمان امام (ره)  بود و به همه مسائل دنیوی پشت کرد.

سردار تنگسیری با بیان اینکه رزمندگان اسلام با امام حسین (ع) بیعت کرده‌اند تصریح کرد: شهدا و رزمندگان اسلام فرهنگ فداکاری خود را از قیام عاشورا و امام حسین (ع) آموخته‌اند که نمونه بارز آن حماسه شهید مهدوی و همرزمانش در مبارزه با استکبار جهانی در خلیج فارس بود.

وی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر پیوندشان با امام حسین (ع) است گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای عزت ملت به جبهه‌های نبرد اعزام شدند و  حماسه آنان پایدار می‌ماند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، استان بوشهر را پیشتاز در مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر در سه جبهه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد که یکی جبهه انگلیس، رژیم بعث عراق و آمریکا بود که نام این استان و رزمندگان آن در تاریخ مبارزه با استکبار ثبت است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه در جزیره فارسی خلیج فارس، خداوند قدرت این ابر قدرت پوشالی را سه بار خرد کرد افزود: حماسه شهید مهدوی و همرزمانش این یک پیام دارد که اعتماد به خدا می‌تواند کسی که در دنیا اظهار قدرت کند خرد کنیم  و از کسی نترسید.

وی با اشاره به اینکه  رزمندگان اسلام در 34 عملیات دریایی شرکت کردند گفت: 16 مهر 66 یکی از این حماسه‌ها بود که توسط شهید مهدوی و هم‌رزمانش خلق شد و افتخاری برای ایران اسلامی است که هیمنه استکبار جهانی در دریا غرق شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها